Apr 1, 2010

Hotpot


Andreas & Hr. Kæreste på Hotpot i Odense

Her til aften har Hr. Kæreste og jeg været ude og spise med vores gode venner Kat og Andreas. De bor normalt i København (men er oprindeligt fynboer, of course!), så vi ses desværre ikke så tit som vi gerne ville. Jeg mødte faktisk både Hr. Kæreste, Kat og Andreas første gang samme aften til samme fest. Nå, men i aften var vi ude og spise på Hotpot som er et forholdvist nyt sted i Odense. Konceptet er vist kinesisk og går ud på, at man koger sin egen mad i en gryde med krydret vand (man bestemmer selv hvor stærkt). Det er lidt ligesom fondue bare med vand istedet for olie. Det smager super godt! Samtidigt kan man tage for sig, at de færdigtilberedt retter med and, nudler, hotwings, indbagte godter osv. Det hele koster 148 kr for all-you-can-eat inkl fri isbar bagefter. We like! Vi fik drøfte mange voksne ting i aften, men også lidt ting som rejser. Vi snakker lidt om, at tage til London i efterårsferien (som Hr. Kæreste og jeg elsker!) og samtidigt køre lidt rundt i sydengland og bla. se Stonehenge. Kunne være så fedt! Jeg skal iøvrigt også lige vise jer hvad de havde med til mig fra H&M Garden kollektionen... nøøøj, hvor er den smuk!

Ps. Hey, SidneyLise - har i set at Hr. Kæreste er i denimskjorte? hehe.


Tonight Mr. Boyfriend and I had dinner with our close friend Kat & Andreas who live in Copenhagen. We ate at a new restaurant called Hotpot in Odense where you cook your own food. We're also talking about going to London (Mr. Boyfriend and I love that city!) in fall together.

2 comments:

SidneyLise said...

Haha, tak for benævnelsen! Desværre må jeg erkende, at Hr. Kæreste faktisk ser acceptabel ud i denimskjorte. Det ærgrer mig lidt, at jeg på den måde må kapitulere...

- Anne Sofie

Miss Jeanett said...

Hehe you're welcome! Ja, ser han ikke fin ud? Jeg synes han er så laber i den! ;) I burde lave et indlæg, hvor i indrømmer at i har fundet en mand der er laber i denimskjorte!