Apr 7, 2010

My other trenchcoat

Mit internet er stadig mega sløvt og virker kun engang imellem, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at prøve på at få dette blogindlæg igennem til jer. Man opdager virkelig hvor afhængig man er af internettet! (eller, jeg er ihvert fald). TDC oplyste at de er ved at fixe en router i området og det er derfor det driller - men at den ville være fixet senest kl. 16. Nu er klokken næsten 21 og det virker stadig ikke. Pisse træls.
Nå, tilbage til emnet - her er den anden trenchcoat jeg havde snakket om. Den er også fra Primark lige som min sorte trench. Denne fandt jeg i vinters på Ebay for nærmest ingenting (110 kr inkl porto). Den har jeg endda cyklet i den frem og tilbage til skole idag og jeg frøs slet ikke. Skønt! Den tror jeg, at jeg bliver glad denne sæson.


Here's my other trenchcoat (see my black trenchcoat here). It's also from Primark and I got it on Ebay.

6 comments:

Ms Confashion said...

Hvor er den skøn!
Er vild med farven og skørtet ser rigtig struttende ud uden at være for meget - I like!

Anna said...

Ej hvor en lækker farve! Ved du hvad farven hedder?

Cindy Van Dyck said...

Beautiful trench!

A + K = ♥ said...

Hvor er den flot til dig! - rigtigt pæn i både længde og farve(:

- Kit

Mathias Jensen said...

Så kommenterer en dreng lige: Jeg kan rigtig godt li' din nye trench coat. Alt for få piger ser man i sådan nogle. Håber at sommeren byder på mere af den slags.

Mvh
En venlig dreng :)

Tjittjat.blogspot.com

Miss Jeanett said...

@ Ms Confashion
Mange tak! Jeg er også ret glad for den :)

@ Anna
Jeg mener den hedder "tan", men jeg kan lige tjekke efter hvad der står i jakken.

@ Glamour Bbey
Thanks :)

@ A + K Mange tak :)

@ Mathias
Ej, hvor dejligt med et besøg fra en dreng. Der er ikke mange af jer i modedelen af blogland. Og mange tak - fedt at høre at en fyr kan lide de trends vi tøser render rundt og forelsker os i