Apr 16, 2010

New design and domain

Photobucket

I løbet af den næste uges tid vil der komme lidt ændringer her på bloggen. Jeg har bla. købt mit eget domæne og det vil blive taget i brug meget snart. Jeg skal selvfølgelig nok sige til! En anden ting der vil ske er, at der vil komme et nyt design på bloggen. Jeg er lidt træt af det slørede billede fra Como Søen som mit header og generelt bare træt af de grå farver. Desuden er jeg også træt af, at mine billeder ikke kan være mere end 450 pixels breds, fordi jeg spilder så meget plads på at ha' det grå i begge sider. Så der kommer til at ske lidt! Jeg vil ikke løfte sløret for hvordan det hele vil se ud, men jeg vil gerne løfte sløret til et sneak-peak af min nye header, da jeg er SÅ glad for den. Dette billede er et lille udsnit af min nye header. Det er en tegning af mig (helt præcist af det billede jeg har herude til højre). Det var en idé jeg fik for en månedstid siden og jeg har fået den super talentfulde Oana Enescu til at lave den for mig. Jeg er mere end tilfreds! Hvad synes i om tegningen? I kan iøvrigt se en masse af Oana's tegning osv her. Hun vil også sætte stor pris på, hvis i kigge på denne konkurrence hun er med i, hvor det handler om at ha' lavet et fedt design til en t-shirt. Hun tager iøvrigt imod bestillinger af potræt tegninger osv. - dog mod betaling selvfølgelig.


In the near future there will be some changes on the blog. I've bought my own domain and I'm planning on doing a new design. This is a sneak-peak on the new design - it's going to be my new header. It's a digital drawing of me done by the super talented Oana Enescu (you can see more of her work here). She's also in a competition where she would like to get some more views so go and click here. What do you think of my new header?

7 comments:

Simone Hagemann said...

Hvor ser det godt ud - glæder mig til at se, hvad der kommer til at ske (:

Miss Jeanett said...

Tusind tak Simone! Jeg er også selv spændt. Håber alle vil tage godt imod forandringerne :)

Ms Confashion said...

Iih, hvor er det spændende!
Headeren ser rigtig smuk ud - hvor er det fantastisk lavet!!!
God Weekend
<3

Marie Joost said...

Altid godt med noget forandring og din nye header ser fantastisk ud!

MiaMaria said...

Fantastisk tegning!
Lige til at ramme ind og stille på skrivebordet! :)
Vil du stadig bruge blogspot fremover?

Charlotte Amalie said...

Glæder mig til at se hvad det bliver til!

Kig evt. forbi min CHANEL GIVEAWAY på min blog..
- Glitter Amalie

Simone said...

Hey Jeanett :)
Så lige du havde skrevet at du gerne ville bytte blog link, hvis jeg ville... Og det vil jeg MEGET gerne, er jo vild med din blog!

Men nu hvor du skifter domæne, kommer det så til at hedde noget andet oder was?
Ps. Looove the head banner!

/Simone/fashionmanifest