Apr 17, 2010

Saturday

Indtil videre har jeg tilbragt min lørdag med at være tilskuer til lidt batminton. Min bror spiller og han blev i dag klubmester - super cool. Nu er jeg ved at gøre mig klar til at mødes med venner til all-you-can-eat på Mongolian BBQ. Bagefter skal vi ud til lidt øl og drinks. Det skal nok blive hyggeligt! Jeg efterlader jer lige med et nyt billede fra SATC 2 filmen som jeg faldt over forleden. Ihh hvor jeg glæder mig til den film...


I'm going out tonight with friends for dinner and later drinks. I'm gonna leave you with this picture that I just found from the upcoming Sex and the City: The Movie 2.

2 comments:

Alexia said...

Ventetiden er da også ulidelig til den film :)

Simone said...

Hey Jeanett :)
Er lidt i tvivl om jeg fik postet min comment igår... men ville ihvertfald super gerne bytte bloglinks! Det ville jo være en ære at ligge på din gode blog;)

-Go søndag og tillykke til brormand!

/Simone/fashionmanifest