May 4, 2010

Gossip Girl-gorgeous: Turkis og nude

Ligger og slapper af til det nyeste afsnit af Gossip Girl "It's a Dad, Dad, Dad World". Jeg er fuldstændig forelsket i det her sæt som Serena har på i afsnittet. Det lækre turkise kjole stylet med nogle lidt store nude øreringe. Det ser fantastisk ud! Jeg vil prøve, at kombinere de to farve noget mere de kommende måneder. Og jeg havde ikke noget imod, at finde en lignende kjole... simple, but beautiful!
Serena's kjole er fra Blumarine AW09 og øreringene er fra Rachel Leigh (her).


Love this outfit that Serena is wearing in the newest episode of Gossip Girl "It's a Dad, Dad, Dad World". Love the combination of the turquoise dress and the nude earrings. I need a dress and a pair of earrings like that...

Pictures: CWTV.com

8 comments:

Bailey said...

Jeg synes normalt Serena ser så skanky ud, med de nedringede og alt for korte kjoler, men denne var bare så fin til hende! Og kombinationen af de farver var så fin!!

Ms Confashion said...

Åh, det er rigtig fint, dét look... tror og håber på, at turkis ka' gøre noget for kuløren,så hopper jeg nok os' med, synes, der kommer flere og flere fine ting i farven:-)
<3

Miss Jeanett said...

@ Bailey
Ja, hun er tit super skanky - hvilket er ærgeligt, fordi hun er både en køn pige og har en super flot krop. Hun kunne gøre det så meget bedre... Det her outfit er dog lige i skabet!

@ Ms Confashion
God idé! Jeg tror også, at jeg vil gå på jagt efter de to farver!

Love it or shove it! said...

Hun ser fantastisk ud, elsker sommerbrunhed kombineret med turkis og de nude øreringe giver lige dét ekstra.

Ville ønske jeg havde kuløren til turkis :D

E:J said...

Den tyrkise kjole er rigtig flot. jeg er også vild med hendes outfit sidst i afsnittet, altså det med den der one-shoulder kjole.

Ved du om I mangler nogen unge piger til at hjælpe lidt til i Gina Tricot efter skoletid? :D

-Julie

Miss Jeanett said...

@ Love it or shove it
Du har ret mht kuløren - det er helt sikkert også Serenas kulør der giver outfittet lidt extra! Jeg har heller ikke kulør til det endnu, men håber det kommer i løbet af sommeren :)

@ E:J
Så vidt jeg ved gør vi ikke - vi har jo lige ansat en masse her til åbningen. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men man skal også være min. 18 år.

E:J said...

Okay. Øvøv, så må jeg lige vente et par år endnu.
-Julie

Miss Jeanett said...

@ E:J
Ja, der er næsten ikke andet for :)