May 9, 2010

Konfirmation picture-spam

Photobucket
Min evige navne-forbandelse - folk kan bare ikke finde ud af, at jeg hedder Jeanett med to T'er og intet E til sidst (eller så staver de mit navn med et T).


I får lige en omgang billede-spam fra konfirmationen igår. Vi var på Brobygård Herregård og det var SÅ god mad! Vi var der også til konfirmantens forældres bryllup sidste år, så jeg var super glad for at se at vi skulle tilbage til det sted. Den mad er virkelig fantastisk! Vi fik 4 retter + kaffe & kage til sidst, så jeg var pænt mæt da vi tog hjem. Flere af jer har spurgt efter billeder af mig i kjolen fra igår og det skal i nok få! Uploader et outfit-indlæg senere i dag. Indtil da får i lige en masse billeder fra igår.


Pictures from the family-thing (confirmation) in Mr. Boyfriends family yesterday. We were at Brobygård Herregård and the food were SO good!

PhotobucketPhotobucket
Forretten: Laks på 3 måder


Hovedretten - bla. med nye fynske asparges



Desserten: rabarbertærte med hvidchokolade-lime, vaniljeis og rabarbersorbét (rabarberne var også nye fynske - namnam!)


Mig - som var en smule træt


How cute is this? Hr. Kæreste spiller videospil med sin fætter

5 comments:

Annette said...

Mmm, sikke en lækker mad i fik! Alt i alt, er det jo ud til at være en god dag, og du ser jo også super godt ud - selvom du er træt :)

Anonymous said...

Hvor er du fin!! :)

annicken_j said...

ja :) Jeg likte de lekre rettene på komfirmasjonen! :D

Beam said...

Tænk, jeg blev helt i tvivl om du hed Jeanette, meeeen mente da nok det ikke kunne passe. Du så rigtig godt ud som altid. Og sikke lækker mad.

Kim Lei-Jensen said...

Tak for de pæne ord om maden :)

-kokken