May 27, 2010

One shoulder bikini

Photobucket

Jeg har luret lidt på denne bikini på Asos (neeej, jeg ved godt jeg allerede købt andre bikinierne, men man kan vel ikke få nok?!). Jeg synes den ene strop er helt vildt sej og gør bikinien anderledes end det hav af trekantsbikinier jeg har. Jeg er også ret vild med farverne og printet. Det der gør, at jeg stadig bare overvejer er prisen: ca. 400 kroner synes jeg er meget for en bikini, når jeg stortset køber ny hver sæson og når der er så mange billige bikinier derude. Jeg er også nervøs for om det vil se ud som om det ene bryst vil "hænge" i den side, hvor der ikke er en strop. Især når man har en D-skål og ikke en A-skål som modellen... Hvad synes i? I må gerne komme med inputs!
Den kan købes her for £43 (ca. 365 kr).


I'm considering this one shoulder bikini from Asos. It's just a bit more expensive than what I normally pay for a bikini...

4 comments:

Stine said...

Jeg synes også, at den er vildt sød! Og meget anderledes, som du skriver. Men ja, jeg kan se dit problem - og så synes jeg også, at prisen er lidt hamper..
Jeg ville begive mig ud i det, og se hvordan den sidder. Den kan vel altid sendes tilbage igen.

Ps. din blog er super fin, læser den hver dag :-)

Stine/ Stinesrum.blogspot.com

kat said...

tror dog du har ret i det m brysterne... det ser altid helt anderledes ud på os storbarmede kvinder i forhold til modellen, jeg ville nok ikke gøre det... men fin det er den!!!

Linee said...

Uh, jeg synes også den er fin, men jeg er som dig også en del fyldigere foroven end modellen. Hvis bare man kunne prøve den først...

Viktoria Kovtun said...

love this bikini! I want one!
follow at madamevk.blogspot.com
I just followed you!