May 25, 2010

Spinning & Træningsmål

Senere i dag skal jeg til træning med Tina og den står på spinning for første gang for mit vedkommende. Jeg har hørt mange ting om spinning - bla. at det skulle være sindsygt hårdt, så er lidt spændt på hvordan jeg klare den.
Jeg har desuden sat mig et træningsmål. Igår var der præcis 8 uger til jeg smutter til Cypern og til at kroppen gerne skulle være bikini-klar. Derfor har jeg sat mig et mål for antal af gange jeg vil tage til træning inden. Jeg har sat det til 20 gange - dvs. halvdelen af ugerne skal jeg afsted 2 gange og den anden halvdel 3 gange. En træningsgang er med en minimums forbrændning på 450 kalorier. Jeg hænger en seddel op på mit køleskab, så jeg kan holde styr på det. I må også gerne holde mig i ørene! Hvad gør i for at blive sommerklar?


Yesterday there was exactly 8 weeks 'till I'm going to Cyprus so I've set some workout goals for myself. I have to go to the gym 20 times before I leave.

7 comments:

Liselotte / Everyday Couture said...

Hehe , fedt ! Ville ønske jeg kunne tage mig sammen og få gjort noget ved kroppen inden den skal ned i en bikini ..

TanjaBelinda said...

Jeg spinner! Det er super hårdt, men det gir simpelthen så godt. Man forbrænder fantastisk mange kalorier:)

Anonymous said...

Hmm jeg løber ca 5 km hver dag (eller hver anden)... men det gør jeg også om vinteren, er ofte tyndere om vinteren og slapper bare lidt mere af om sommeren, da man alligevel hopper rundt på strand, cykler rundt i byen og går lange ture --> man skal nok få motion nok + jeg spiser mest salat og frugt osv.når det er varmt :)

Kittie said...

Jeg har spinnet før - det er super hårdt, men du får også mere ud af det end ved nogen anden træning! Tro mig, du vil kunne mærke det dagen efter!

Jeg er så heldig, at jeg er født bikini-klar. Har super højt stofskifte, så forbrænder kalorier ved bare at rejse mig og hente mad (;

Siforama said...

god ide... spinning er super! Hård men man kan slå hjernen fra i den time eller to det vare..

Miss Jeanett said...

@ Liselotte
Når man først er kommet igang, så synes jeg det kører. Men det handler om, at tage det første skridt.

@ Tanja
Hvor er du sej! Ja, kunne godt mærke det gav godt. Tror ihvert fald lige, at jeg skal prøve igen.

@ Anonymous
Wow, du er aktiv! Godt gået! Kender godt det der med, at man faktisk spiser sundere og grønnere om sommeren. Der er så mange friske og lækre grønsager/frugt at man simpelthen ikke kan lade være!

@ Kittie
I hate you ;) Jeg havde også det der stofskifte indtil jeg var 19 og så begyndte det lige så stille at sætte sig. Det var meget svært at vende sig til.

@ Siforama
Ja, jeg tror ihvert fald også lige at jeg skal prøve igen! Det er heldigvis kun en lille time der hvor jeg går. Tror ikke jeg kunne klare 2 timer.

Marijke said...

Hvor træner du henne? Jeg går også til spinning en gang imellem, men synes ikke at det er så sjovt, som de to ærobicshold jeg deltager i (bodyjam og bodycombat).