May 31, 2010

Tortilla Flats

Photobucket

Der er et par stykker af jer der har spurgt til, hvor det var jeg var henne og spise på min fødselsdag. Hr. Kæreste og jeg var på Tortilla Flats som er den bedste mexikansk restaurant i Odense, if you ask me. Og den er overhovedet ikke dyr! Vi fik hver en forret og hovedret, vi fik begge en sodavand og jeg fik en margarita. Vi kom af med 470 kroner i alt for os begge. Her er et snapshot af vores hovedretter: min var en klassisk burito med skært oksekød (tættest på) og Hr. Kærestes var noget taco-sjov (husker ikke navnet). Desuden fik jeg en mexikansk rejecocktail (helt uden den forfærdelig thousand island dressing, ja tak!) til forret og Hr. Kæreste fik en lækker avocadosalat.


Some of you have been asking where I went for my birthday dinner last friday. I went to the best mexican restaurant in Odense which is called Tortilla Flats. Here's a snapshot of our main courses.

7 comments:

Litzy said...

Jeg ved ikke hvorfor, men lige da jeg så din overskrift på min læseliste tænkte jeg et kort øjeblik; Hvad i al verden har hun nu købt af sko..."

hehehehe

Ser super lækkert ud det mad, og nu craver jeg virkelig en margarita :)

Signe said...

årh ser lækkert ud! Det er første dag på min kur og jeg er allerede ved at bukke under xD

Tine said...

Uhm ja det er bare et klasse spisested :D

Anonymous said...

fantastisk spisested ja.. yndlings restaurant nr 1 ..

DITTE said...

Du er lige skyld i, at jeg nu er vildt sulten! Skam dig hehe :)

Katrine said...

Nu har jeg vidst læst med i snart et år, og da jeg fik denne her award var jeg ikke i tvivl om at den skulle videre til dig!
http://divabeautybox.blogspot.com/2010/06/thank-you.html

The Starving Stylist said...

the shots of the mexican dish made me drool. I'm soooo hungry now.




www.thestarvingstylist.com