Jun 28, 2010

Med til Cypern: Asos sandaler

Photobucket

Idag er der præcis 3 uger til vi tager afsted til Cypern. Jeg begynder nu derfor officielt at lave liste over hvad jeg skal have med af tøj, sko, skønheds-grej og alt det andet. De næste tre uger laver jeg derfor lidt indlæg der hedder "Med til Cypern...". Jeg ved godt, at de fleste af jer ikke liiige skal til Cypern nu her, men måske kan i hente noget inspiration til hvad i kan putte i kufferten, hvis i også står og skal på ferie lige om lidt. Første ting der bliver lagt i kufferten er disse sandaler. Jeg er SÅ glad for dem, da de både er trendy, cool og ret behagelige at have på. Jeg havde dem også med på Cypern sidste år og der var de et hit i varmen. Så de kommer med igen i år! De er iøvrigt fra Asos og de er købt sidste sommer. Har i tips til ting som man MÅ have med på ferien som man måske ikke lige troede man ville få brug for? (jeg mener ikke ting som solcreme, bikini osv - de er jo selvskrevne).


3 weeks from today until I go to Cyprus so I'm starting these blog entries called "What I'll bring with me to Cyprus..." and this is the first one. These gladiator sandals are definitely coming with me - they're cool and comfy. They're from Asos and I bought them last year.

3 comments:

Style by modesty said...

Hvor er de nice! :)

En ferie must - eller i det hele taget en sommer must: Babyolie!!
Læste det et sted for mange år siden, men det virker virkelig og gør benene så shiny og sunde - med lidt "åh jeg er smurt ind i olie og er røv lækker"-attitude.

Malene said...

To hævekort!
Det er et hit hvis man mister det ene at have et andet kort til nødstilfælde med lidt penge på, der ligger aller nederst i kufferten.
Ville jo være kritisk ikke at være købedygtig på ferien...

Miss Jeanett said...

@ Style by modesty
Altså om aftenen, når man har taget sol eller hvordan? Mht babyolien.

@ Malene
Rigtig god idé - vil jeg lige høre min bank ad om jeg kan nå. Ellers har Hr. Kæreste og jeg jo hvert vores og vi deler bank, så vi burde kunne hjælpe hinanden, hvis det er. Men rigtig god idé! :)