Jun 29, 2010

Mere grill: Hos mor & far

Igår brugte jeg bare hele dagen på, at nyde det fantastiske vejr! Nøøøj, det var varmt! Jeg slikkede først sol i vores egen fællesgård og derefter gik turen ud til mine forældre og bror, hvor vi skulle grille og hygge. Mine forældre havde disket op med den lækreste mad: spareribs fra slagteren, jomfruhummere, gode pølser og hvidløgsmarrineret lam - alt sammen på grillen. Behøver jeg at sige, at jeg var ekstremt mæt til sidst? Alle billederne er fra dagen igår - og så er det vist min fars debut på bloggen. Velkommen til Daddy! haha.
Idag står den på arbejde og senere i aften på en god omgang træning sammen med Tina.


All day yesterday was spent enjoying the lovely hot weather we have in Denmark these days. I went to my parents and brothers house where we had a BBQ. Yummy, my parents served some tasty food! All the pictures are from yesterday - which means this is my dads first time on the blog. Hello, Daddy! Now I'll go to work. Have a great day!

No comments: