Jul 1, 2010

Asos-feriekøb

Photobucket

Igår fik jeg lige bestilt en omgang feriekøb på Asos. Hatten vil være perfekt til de dage, hvor man vil skåne sit ansigt og hovedbund lidt. Jeg havde en anden hat med sidste år og den blev jeg virkelig glad for. Især når man stod længere tid ude i vandet - man skal ikke undervurderer de skråler vandet kaster tilbage på én! Pungen røg med, fordi jeg mangler en (et logisk og praktisk køb for en gangs skyld). Og både den hvide body og den blå draperede top var sat en smule ned, så jeg tænkte de var et par billige sommerkøb. Regner med at bruge dem begge med et par sandfarvet shorts som jeg har købt i Gina Tricot. Body'en kan jeg 100% også bruge resten af året under andre ting.
EDIT: Et par af jer har spurgt efter link til den blå draperede top. Den er på udsalg til sølle 8 pund og den fås her.


My latest buys from Asos - hat, draped blue top, white body and a purse. I'm gonna bring all 4 items with me to Cyprus.

6 comments:

Nicoline. said...

Uh, har du et link til den draperede top? :D

emilie sofie said...

er helt vild med den hvide body. den er fin og enkel ;-)

julia / www.julialouiseblog.blogspot.com

Ann-Sophie said...

Jeg er med dig - en hat er et absolut must! Er selv på jagt efter en Panamahat som kan afløse min store bredskyggede hat, så jeg glæder mig til at se billeder af din.

Cecilie said...

Fine sommerkøb :) Hvor lang leveringstid er der egentlig hos Asos? :)

Miss Jeanett said...

@ Nicoline
Jo, selvfølgelig! Den er lige her: http://www.asos.com/Asos/Asos-Drape-Front-Vest/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1022692&cid=4167&Rf-200=3&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=BlueMarl

@ Julia Louise
Den glæder jeg mig også til at modtage!! Håber den er lige så fin i virkeligheden.

@ Ann-Sophie
Ja, jeg skal altså heller ikke afsted til Cypern uden en hat. Jeg håber også den er fin!

@ Cecilie
Mange tak :) Jeg mener der stod, at jeg ville få mine varer senest d. 7. juli.

Miss Jeanett said...

Der er nu også link til den blå draperede top i selve indlægget!