Jul 16, 2010

Schwarzkopf Sun protection

For noget tid siden kontaktede Signe mig på vegne af Schwarzkopf og spurgte om jeg kunne tænke mig at prøve nogle af deres produkter. Det ville jeg da gerne! Signe sendte mig en kasse med alt muligt lækkert - blandt andet denne serie som beskytter håret her om sommeren i solen. Jeg fik shampoo, stylings mousse, spray conditioner og after sun treatment. Det er jo perfekt til min forstående rejse - shampoo, conditioner og after sun treatment ryger hermed i kufferten! Så mange tak til Schwarzkopf og Signe! Jeg skal selvfølgelig nok vende tilbage med en review om hvad jeg synes om produkterne på ferien. Har i nogle solbeskyttende hår-favoritter?


Some while ago I got contacted by Schwarzkopf who offered me some of their products for free that I could try. I got a lot of great stuff and this sunprotecting serie is going with me to Cyprus.

4 comments:

mia said...

eh hvor er du heldig :) det kunne jeg lige bruge. glæder mig til at høre om det!

Unknown said...

oooh sounds great x

Tine said...

Jeg har de sidste par sæsoner brugt Redken Blonde Guard.
Min manke er fin, blød og skinnende selv efter 14 dage med salt-/klorvand samt masser af sol.

Tine
http://thespacebetween-tine.blogspot.com/

Miss Jeanett said...

@ Mia
Ja, det var ret lækkert at få. Glæder mig også til at prøve det.

@ Tine
Mmmm Redken er også godt - det er bare lidt dyrt. Men jeg skal da lige skrive det bag øret! ;)