Aug 14, 2010

Friis & Co cocktail-sjov


Mig i en SidneyLise-sandwich


Igår tilbragte jeg det meste af dagen i København til en masse events og shows i forbindelse med Copenhagen Fashion Week. Det første der var på dagens program var hygge-cocktail-lounge hos Friis & Co og det var HELT vildt hyggeligt. Jeg havde slet ikke lyst til at tage derfra, da vi skulle videre til Minimarket's show (jeg nåede også at drikke mig lidt semi-fuld, men det siger vi ikke til nogen... men de der icetropez som de serverede smagte ret godt!). Der var massere af søde bloggere som hyggede og nød det gode vejr. Nååårrh ja, og så fik vi da også luret lidt på deres spring/summer 2011 kollektion. Der var nogle fine wedges og sandaler i blandt som jeg godt kunne finde på at købe engang, når de kommer i butikkerne nov-feb. Nederst er der mere picture-spam fra eventet. Jeg kommer med flere beretninger og billeder om resten af min dag senere!


Yesterday I went to Copenhagen to attend Copenhagen Fashion Week. The first event was a cocktail-lounge at Friis & Company which I enjoyed a lot! I also got a sneak-peak at their upcoming spring/summer 2011 collection which will hit the stores in november-february.


Maria og Mia fra Friis & Co med de lækre ice tropez


Fede wedges af læder. Jeg kunne godt finde på, at købe den helt til venstre. De kommer til at koste 900-1000 kr.


Emily, Kia, Sofie og Anne Sofie


Fine, fine sandaler! Uh jeg ville gerne ha' dem i midten! De kommer til at koste omkring 500 kr.

Rigtig fed halsekæde i træ. Mia som arbejder for Friis havde den på til eventet og den var virkelig cool!

Mia fra Friis & Co og Mikkel

5 comments:

Anne Sofie said...

Det ser virkelig hyggeligt ud! :)

Klejs said...

Fin modeblog du har der og jeg læser en hel del.

Kunne godt tænke mig de flade sandaler fra Friis & Co. Lækre.

SidneyLise said...

Tusind tak for en hyggelig aften! Og jeg glæder mig til at se, hvad du fik syndet med shoppingwise senere på aftenen :D

- Anne Sofie

Anonymous said...

Fine billeder; det er et flot bloggerteam, der efterhånden er blevet stablet sammen! :)

Ved du tilfældigvis, hvor Mia's bluse er fra? Den er rigtig fin!


/PERNILLE

Miss Jeanett said...

@ Anne Sofie
Det var det virkelig også! Helt sikkert dagens mest hyggelige event :)

@ Klejs
Ihh hvor dejligt at høre at du vender tilbage - mange tak :) Ja, de flade sandaler var rigtig fine.

@ SidneyLise
I lige måde! Det var SUPER hyggeligt. Og de der icetropez var ret nice!

@ Pernille
Ja, vi er efterhånden en god del bloggere. Det er super fedt!
Nej, desværre. Det ved jeg ikke.