Aug 24, 2010

H&M Home launch

Lige nu er jeg (endnu engang) på vej mod København. Jeg skal til H&Ms Home Store åbningsfest her i aften. H&M har nu et stykke tid solgt deres Home kollektion (sengetøj, håndklæder, pudder osv) fra deres hjemmeside, men nu slår de dørene op for deres første fysiske Home store. Den åbner for alle på torsdag kl. 10 og afdelingen er en del af butikken på Amagertorv på Strøget i København. Jeg glæder mig til at se tingene - og måske få et kig på deres efterårs kollektion. Hr. Kæreste og jeg står jo og skal flytte i ny lejlighed lige om lidt, så der er sikkert lidt vi kan bruge. Vi har noget sengetøj derfra og det har vi været fuldt tilfredse med. Jeg glæder mig også til at se de andre bloggere - har hørt der skulle komme en del.


H&M are opening there first H&M Home store in Copenhagen on thursday, but I'm going to their launch party tonight. Can't wait to see all the new things and all the other bloggers.

3 comments:

Matilde said...

Det er altså en meget fin idé det der H&M home synes jeg :) Håber ikke det er noget der forsvinder efter et års tid eller sådan. De må gerne fortsætte til jeg flytter hjemmefra om 2 år :D

Ann-Sophie said...

Fik du købt noget med hjem?

Miss Jeanett said...

@ Tilden
Tror skam også at de fortsætter, hvis det er en success. Men mon ikke det er det, hvis de pludselig åbner en fysisk butik? :)

@ Ann-Sophie
Yes, sengetøj (fik jeg som gave af H&M), badeforhæng og nogle håndklæder :)