Aug 24, 2010

H&Ms IT-kjoler

Photobucket

Da jeg så disse billeder der sad jeg seriøst og savlede - MEGET! H&M har lavet en kollektion bestående af hvad de kalder "it-kjoler" som er til alle efterårets mange fester. Kollektionen indeholder dog også nogle enkelte ikke-kjole items, så som den sorte frynse jakke. Kollektionen kommer nu her i september og den består af 20 kjoler. Jeg synes virkelig det ser lækkert ud - er især helt på den kjole her øverst, leopard-tingen og så den korte, tætsiddende blonde-sag. Håber det bliver til priser der kan betales og at kollektionen udkommer andre steder end i KBH. Kollektionen er limited edition og de har planer om at gentage ideen igen i foråret. Hvad synes i om kjolerne?


H&M are lauching a collection of "it-dresses" this september. The collection consist of 20 dresses and some other few none-dress items. I love the dress above and the short lace one. What do you think?

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

4 comments:

Simone Hagemann said...

De er utrolig seje! Men de må meget gerne komme andre steder end KBH, så os fynboer kan få fingre i dem (:

Anne said...

Den sidste kjole er hot! Hvis jeg havde figur til det, ville den helt sikkert komme med mig hjem!

Tigeren aka Chau said...

Super flotte! især kjole nr. 3 og frynsejakken er min favorit.

/Chau

E:J said...

Uuh leo-sagen er laber, men de andre er altså lidt for Topshop look a likes.
-Julie