Aug 6, 2010

Torsdagskoncert med Medina

Igår aftes var jeg til Torsdagskoncert i Kongenshave i Odense. Der var både Medina og Rugsted og Kreutzfeldt på programmet - men indrømmet, så tog jeg mest derind pga Medina. Kort fortalt er konceptet med Torsdagskoncerterne, at der hver sommer er gratis koncerter i Kongenshave i Odense. Super cool, if you ask me. Jeg tog derind med bla. Tina (som i jo efterhånden "kender") og to tøser der bor i samme ejendom som mig + den fantastiske baby Alva. Alva har jeg også ævlet om før - hun har altså en speciel plads i mit hjerte og hvor var det skønt at se, at hun ikke havde glemt mig selvom jeg lige har været væk i over 2 uger. Billede nummer to er hun ved at æde min H&M ring som hun var MEGET betaget af.


Yesterday I went to a free concert here in Odense with some friends including the lovely baby Alva (who tried to eat my red ring several times).

2 comments:

Cindy Van Dyck said...

Great look

Tehren Anaiis said...

I LOOOOVVVEE MEDINA. all my friends hate on my danish side because here in canada there are not a lot of danish people who are actually born their and raised speaking danish and listening to their music but medina is easily one of my favourite artists im so jealous.