Sep 4, 2010

Essie - Sew psyched

Photobucket
Picture from www.fashionmagazine.com

Lige som en del andre bloggere er jeg storfan af Essie. Lækre farver og så holder de virkelig godt. Jeg er slet ikke til Chanels neglelakke - de faldet nærmest af mine negle indenfor de første 24 timer. Og så er der lige prisen (som er crazy). Tilgengæld er Essie's lidt mere til at betale (mener det er 125 eller 130 kr de står til i Magasin) og man kan finde dem endnu billigere på Ebay! Jeg har lige købt den grønne øverst som hedder Sew Pysched til under 50 kr inkl porto fra USA. Jeg endte også med at snuppe den mørke lilla/sorte der hedder Velvet voyeur til samme pris. Så er jeg vist dækket ind med neglelak til den kommende sæson. I kan se Essie's efterårsfarver her. Skal i ha' nogle af dem?


I've just bought two nail polishes from Essie. It's a the green one above called "Sew psyched" and a dark purple/black-ish that's named "Velvet voyeur". I found them pretty cheap on Ebay. You can see the Essie fall colour collection here. Are you considering buying any of them?

8 comments:

Michelle said...

De er så fine og er heller ikke fan af chanel, hvilket er en skam, for farverne er jo vildt flotte. Holdbarheden er bare virkelig elendig. ØV!

:)

http://so-this-season.blogspot.com/

Guapizimo said...

Det har sikkert været postet en milliard gange rundt omkring, men må jeg få eBay Essie linket, det er jo noget med der ikke kommer told på hvis det er under 80 kr. eller sådan noget?

Sif Hagelskær Jensen said...

Men så kommer der jo told på? Gør der ikke?(:

Tanja said...

Den har jeg også bestilt via ebay:) Plus Merino Cool og en enkelt farve fra deres summer collection - Demure Vixen. Glæder mig til de kommer! Synes efterårskollektionen er rigtig fin:)

Sofie said...

Skal helt sikkert have den fine farve som du har fået fat i der, hvor er den bare lækker! ;)

/Malene

Stine said...

Hej vil bare sige at med hensyn til chanel lakkerne, så kan Mavalas under og overlak få dem til at holde i 4-5 dage på mig. Og på mig plejer de også at skalle af inden for 24 timer, hvis jeg ikke bruger Mavalas overlak og underlak. Jeg ved at det er meget at betale for overlak og underlak også ved siden af Chanels priser, men hvis man har købt Chanel får man bare 100 gange mere ud af dem hvis man bruger underlakken og overlakken :)

Men super fed lak ;)
-Stine

Utopia said...

hi! nice nail polish! i've bought some this week too.. you could check my blog and give an opinion :D

Miss Jeanett said...

Der kommer ikke told på så længe at den varer i køber koster under 80 kr - så i kan roligt shoppe løs med neglelakke fra Essie :)

@ Stine
Jeg synes bare ikke, at en neglelak til 200 kr burde "kræve" underlak og overlak for at holde, når de billigere lakke så faktisk er mere holdbare. Det er derfor jeg synes Chanels lakke stinker - de er ikke prisen værd.