Sep 4, 2010

Cafe Chinos

PhotobucketPhotobucket

Jeg er simpelthen så smadret i dag. Først på arbejde og dernæst op i den nye lejlighed for at komme videre med det projekt. Det går fremad: vi er nu helt færdige med at male og vi har fået installeret den nye vaskemaskine som svigermor har givet os. Fantastisk! Bagefter smuttede vi sammen med vore ven Mikkel på Cafe Chinos som ligger tæt på hvor vi bor. Her gav vi aftensmad til Mikkel som tak for maler-hjælpen. Jeg havde ikke selv været der før, men har hørt meget om godt om stedet fra venner. Jeg fik en doubleDs mexikansk burger med bacon, ost, jalapeños, salsa, dobbelt bøf og guacamole. Det kostede 99 kroner og der var mere end rigeligt - jeg kunne ikke spise op. Det er helt klart et sted der kan anbefales. Nu vil jeg smutte hen og slappe af med en film. Vi skal op i morgen og flytte de første par møbler, så det bliver ikke sent i aften. Ha' en god lørdag aften!


It's now moving forward with our new apartment: we're done painting everything and we got our new washingmachine installed today. Nice! When we were done we went to Cafe Chinos which is close to our new place. It was really nice!

7 comments:

Sidsel Pedersen said...

Sikke noget lækker mad, imm. Glæder mig til at se hvordan det walk in kommer til at se ud, ville ænske det var min der skulle ha sådan et..
Og en super fin strik du har på.

Anonymous said...

Ja hvor er strikken fra?

Miss Jeanett said...

@ lill-my
Uh, jeg glæder mig også til at mit walk-in kommer på plads. Det bliver så fedt!!

@ Anonym
Den er fra Gina Tricot til 249 kr :)

Janne B.T. said...

Haha wow, det er fandeme en stor burger! Men du kan jo ta' det, dit heldige asen!

Pernille said...

Lækkert! Og juhu for Chinos, det er min venindes storebror, der ejer stedet. - Odense er lille, right.
Fin strik btw.

Pernille/fashflash.wordpress.com

Anonymous said...

Chino er en lidt undervurderet cafe. Måske man skulle prøve den burger næste gang!

Miss Jeanett said...

@ Janne
Haha, ja den var kæmpe! Færdiggjorde den heller ikke - det kunne jeg ikke.

@ Pernille
Ej, hvor sjovt. Jo, Odense kan være lille på sådan nogle områder.

@ Anonym
Det er et meget undervurderet sted! Den burger kan ihvert fald varmt anbefales :)