Sep 25, 2010

It's a yes from me, Nicolo!

Lige nu fiser jeg rundt for, at blive klar til vielsen vi skal til her kl. 13. Igår aftes havde Hr. Kæreste og jeg bare en rigtig slappe-af aften, hvor han fik spillet en masse computer (og givet mig fodmassage imens, lucky me!) og jeg fik catchet up på samtlige serier jeg følger med i. Det var inklusiv det engelske X Factor som er igang med deres 7. sæson. Ham her har en ganske okay stemme, men en lidt træls arrogant opførelse (som samtidigt fascinerer mig en smule). Men det jeg hæfter mig ved er hans udseende, hans smil og hans humor. Jesus, han er sgu lækker! Han er et god eksempel på, at det nogle gange er vigtigere at ha' en okay stemme og en masse X Factor (kontra nul X Factor og en fantastisk stemme). Det modsatte eksempel for mig er den danske vinder Linda Andrews. Hun havde en lækker stemme, men nul X Factor. Hun var så ligegyldig kedelig. Glæder i jer til at det danske X Factor går igang igen? Jeg skal helt sikkert se Blachman i aktion igen.


I'm trying to get ready to the wedding we're attending here at 1.00 pm. I'll leave you with this video from the british X Factor show. He's voice isn't grand and his attitude is a bit shitty, but wow - he's GORGEOUS! Hello, Nicolo!

5 comments:

Rikke'M said...

Jeg glæder mig helt vildt til Xfactor begynder igen, det er virkelig bare yndlings at følge med i.

Ann-Sophie said...

Spille computer MENS du får fodmassage??? Imponerende, hehe ;)

Anonymous said...

Haha, han har helt klart attitude, men fedt, at han også samtidig har humor! Jeg tror nu, at han vil gøre sig bedre som model end sanger...

Miss Jeanett said...

@ Rikke
Me too! Det bliver fedt!

@ Ann-Sophie
Han har jo to hænder ;) Den ene bruger han til at styre musen med og den anden masserer min fod :D Jeg er forkælet, I know it!

@ Anonym
Det ville jeg heller ikke ha' noget imod. Bare jeg kan få lov til at glo på ham ;)

Sarah said...

Shit, han er selvglad!
Sådan en.. flødebolle.
Han er lækker nok, men han minder lidt om sådan en af de der fyre, fra film, som synes at de er lidt for lækre og lidt for gode og at det i det hele taget kører lidt for godt for dem - men som ikke får pigen sidst i filmen :D
Men hans stemme er sådan set meget god.

Glæder mig totalt til det starter igen - men jeg kommer til at savne Soulshock :(
Han var nice. Men ser også Talent nu - det er fedt, og lækkert at se en masse specielle talenter.

- Sarah.