Sep 24, 2010

Tokyo Jane armbånd

PhotobucketPhotobucket

Som jeg hintede lidt i dette indlæg, så har jeg fået to gaver af Tokyo Jane. Jeg ejer selv et par armbånd derfra i forvejen, så mærket er ikke ukendt for mig. Jeg har fået lov til at vælge to armbånd og jeg valgte selvfølgelig det tynde med brunt læder og guld. Jeg har jo ævlet og ævlet om det, men har ikke været i stand til at opstøve det (kun på en hollandsk webshop, hvor de ville ha' over 350 kr + porto for det). Det armbånd er egentlig fra deres SS10 kollektion, men det MÅTTE eje det. Desuden valgte jeg et lidt bredere armbånd i sølv med gråt ruskind (i har allerede set det her).
Tokyo Jane åbner i øvrigt snart deres egen webshop som går i luften INDEN d. 8. oktober (jeg skal nok komme med en præcis dag, når jeg får mere info). Jeg synes det er skønt. For det første burde alle større firmaer ha' deres egen webshop og så slipper jeg for at rende halvdelen af Odense rundt (og et par steder i KBH) næste gang jeg forelsker mig i et armbånd fra Tokyo Jane.

Og jeg har fået de to armbånd i gave af dem fra Tokyo Jane - bare så der ikke er nogen tvivl omkring skjult reklame osv :)


I got these two bracelets from Tokyo Jane as a gift from the people behind the brand. I've been wanting the thin gold and brown leather one for some time now so that was great to finally get my hands on it. Tokyo Jane are opening their own webshop very, very soon.

No comments: