Sep 24, 2010

Hjælp mig med outfit

Photobucket

Jeg skal jo til bryllup i morgen og jeg er fuldstændig på bar bund, når det kommer til hvad jeg skal ha' på. Jeg har ikke købt noget nyt til i morgen. Både fordi jeg ville spare lidt penge, men også fordi jeg seriøst har så mange kjoler, at det burde være muligt for mig at genbruge noget af det. Lige nu overvejer jeg blandt andet disse 4 kjoler, men jeg kan ikke bestemme mig. Jeg har ikke tænkt mig at style dem præcist som på billederne - det er mest bare for at vise jer kjolerne. Jeg hælder pt mest til den røde i nederste højre hjørne (fra H&M garden kollektionen) som jeg så ville tage en sort blazer over. Men jeg overvejer at tage to outfits på - et til vielsen og reception om eftermiddagen og så et (fx. den røde H&M) på om aftenen til middag og fest. Nå, det er mine tanker - må jeg ikke nok høre jeres mening/ideer? Også hvis i mener jeg har noget andet der kunne bruges.

EDIT: Vielsen er IKKE i kirken eller rådhus. Så det behøver ikke være noget der er "tækkeligt" til kirke osv (det skal selvfølgelig heller ikke være super slutty haha).


Tomorrow I'm going to some of our close friends' wedding and I have no idea what to wear. I didn't buy something new because I wanted to save some money. So now I have to find something in my closet. I'm considering these 4 dresses. Let me here what you think!

20 comments:

Astrid Mie Majgaard said...

God idé med to kjoler, syntes det skal være den i nederste venstre hjørne til vielsen, hvis det er i kirke er den god, for selvom du tager blazer på, så er skulderne dækket, hvis du får det varmt og tager den af, der er også lidt mere længde på. jeg ved ikke hvor meget folk går op i det idag - men lidt tradition syntes jeg er meget fint. og helt klar den røde fra hm garden til aften.

Astrid
my-raspberries.blogspot.com

Sacha said...

Den røde kjole i øverste højre hjørne hepper jeg på som aftenkjolen, hvis du vælger to forskellige sæt tøj :)

Maj said...

Undskyld, det her kommer dig nok ikke til gavn - men jeg er bare helt forelsket i den fiiine TopShop kjole du havde på til en konfirmation, den er sort med noget prikket mesh udover?!

Den ville jeg vælge, men skulle jeg vælge mellem de 4 du har postet, skulle det være den røde Garden H&M til festen, og den stribede til kirken :)
- Maj

Miss Jeanett said...

Haha, åh gud piger - i forvirrer mig endnu mere!

@ Astrid
Vielsen er ikke i kirke, men jeg forstår godt din tanke :) (Det havde jeg også glemt at skrive i indlægget, men det er rettet nu. My bad!).

@ Maj
Det er sjovt at du siger det, fordi den har faktisk også været i mine overvejelser. Men skulle den også med i "opløbet"?

Anonymous said...

Den røde fra Garden collection!! Du ligner en lækkerrøv i den ;) Go GO GO:) god fornøjelse til brylluppet!:)

Chrisser

rijaH said...

De to til højre altså øverst og nederst. Den øverste til vielse/reception og den nederste til festen så du kan feste igennem :D

Sarah said...

Jeg stemmer for en af de røde :)
Least favorite er nok den grønne..
Men den øverste røde er skideflot til dig - det er den anden røde egentlig også. Go red :)

- Sarah.

Simone Hagemann said...

Jeg ville sige den blå til vielsen og receptionen - synes den er så smuk til dig. Og den røde leo-kjole til festen om aftenen - synes bare der er et eller andet over den (:

kat said...

den strippede til receptionen og den røde garden collection til festen... enkel og elegant med et twist til begge lejligheder;)

Ann-Sophie said...

Har forsøgt at tweete nogle råd til dig. :) Jeg synes den røde fra TGC klart egner sig bedst som aften-festkjole. Jeg synes den turkise ville være velegnet til receptionen, fordi du ikke behøver at have noget over, og hvis vielsen er uformel (det lyder sådan), så synes jeg den sorte blazer skal gemmes væk. Just my opinion. Til gengæld synes jeg godt om ideen med at bruge blazer som cover-up, hvis det var på rådhus.

MEN hvad skal din kæreste have på? Måske kunne det hjælpe dig til at vælge?

Iøvrigt, hvor fedt ville det være, hvis man kunne slå chat-funktion til på sådan et indlæg?

Glæder mig til at se hvad du finder på...

Anonymous said...

den nederste røde kjole er bare fantstisk. :-D

-valeria..

Anonymous said...

ihh du er så fin i den allerførste kjole, den med striberne. Den skal du tage på.
Knus Katrine

Charlotte Amalie said...

Bliver altså lige nød til at give dig credit for stylingen af kjolen på øverste billede til venstre!! Det er helt vildt godt gået :) Til brylluppet om aften ville jeg helt sikker tage den røde på. Man kan jo give den gas med outfittet til bryllupper!! ;)

/CharlotteAmalie

Marianne said...

Den øverste røde.

Anonymous said...

Ikke den stribede! En af de røde, synes jeg er bedre til dig! Men du kunne style den lidt mere tækkeligt, men gerne mere klædeligt end den sidste røde er stylet på billedet :) Den turkise er også meget fin til dig, måske lidt mere konservativ end de to røde - men det er vel meget godt til receptionen :)

Fru Buur Bækgaard said...

Klart den stribede. Til både til vielse og fest. Jeg synes den er super fed, og den er rigtig god til dig!

Anonymous said...

Jeg stemmer for din orange Mango kjole til vielsen, og så den øverste røde kjole, stylet som på billedet dog med hudfarvede strømpebukser i stedet for de sorte.

/Lina

Anita said...

Den røde i højre nederste hjørne er helt klart mit førstevalg til festen.
Og så den blå til om dagen - så har du to helt forskellige looks.

Gid det var mig det var skulle til bryllup :) God fornøjelse :)

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Anonymous said...

Nr 1 som i stribet til reception og rød garden colection til aften!!! Håber du hitter ud af det :)
Efa

Maj said...

JA Jeanett, den skal helt sikkert med i opløbet - synes den er SÅ smuk til dig, klæder din figur, og selve stoffet og designet gør sig virkelig godt til et bryllup: Romantisk og smukt :)
Det er jo bare min ydmyge mening! Men helt ærligt, så synes jeg den kjole slår alle dem som du har med her i opløbet ;)

- Maj