Aug 9, 2010

Tokyo Jane

Det er efterhånden nogle år siden, at jeg første gang jeg stødte på mærket Tokyo Jane. Jeg har ikke lagt det store mærke til dem i lang tid, men jeg faldt fornylig over disse armbånd med læder. Nøøøøj, hvor er de fine! Jeg kunne især godt tænke mig det tynde brune med guld og og det tilsvarende i creme-farvet. Jeg kender desværre ikke prisen på dem, men jeg vil gætte på en 200-300 kr pr stk. Jeg kan se på deres hjemmeside, at Company's i Odense forhandler mærket, så der tror jeg lige, at jeg vil forbi i morgen inden arbejde. Ellers har jeg fundet en hollandsk side som har det. De ved bare godt hvad de skal tage for porto til Danmark. Not nice. Er der nogle af jer der har set dem steder i Odense eller evt. i København? Jeg skal nemlig til København på fredag anyways.


I'm totally in love with two bracelets from the brand Tokyo Jane. It's the brown leather/gold and the offwhite leather/gold. They're SO gorgeous! I'm trying to find them somewhere so they can become mine.

9 comments:

Michelle said...

Ej hvor er de flotte!

Michelle - http://so-this-season.blogspot.com/

Anonymous said...

Det er rigtigt, at de har dem i Company's - oppe ved kassen. Jeg er ikke sikker på, om de har lige præcis den model, men mon ikke.. :)
Håber du finder dem! :)

Anonymous said...

De har dem i Companys i Vestergade, og det er jo oven i købet lige ved siden af GT:-) De koster kun 99.95 pr. stk.!

Anonymous said...

De ligner lidt Hermes armbåndene :)

Ann-Sofie Pagels said...

Hey.
Så du havde været inde på min blog, så tjekkede da lige din ud! :D
Bliver lige fast læser da jeg gerne vil følge med!
- Ann-Sofie
http://ann-sofiepagels.blogspot.com/

Miss Jeanett said...

Mange tak piger! Jeg var i Company's i dag og de har godt nok Tokyo Jane armbånd, men desværre ikke disse med læder. Øv. Ved i andre steder de forhandles?
Og ja, de minder egentlig lidt om dem fra Hermes. Godt set ;)

@ Ann-Sofie Pagels
Ihhh mange, mange tak! Jeg bliver altid glad, når jeg får nye læser. Så VELKOMMEN til :)

Anonymous said...

Jeg købte et i Stig P (i KBH) for et par måneder siden, ved ikke om de stadigvæk har dem, men det er da et forsøg værd :-)

- Sofie

Anonymous said...

Jeg har faktisk to armbånd. Hvis du er interesseret. Det ene er tynd og sølv og brunt og det andet er tykt og guld og sort. De er rigtig flotte og aldrig brugt da jeg simpelthen ikke kan vende mig til at gå med armbånd.
Hvis det har interesse så kan jeg lige sende dig en mail?

Miss Jeanett said...

@ Anonym
Du må meget gerne sende mig en mail på missjeanettblog@forum.dk
Mange tak! :)