Aug 10, 2010

Morgenmad & domæne

Her til morgen (okay indrømmet - ca. 15 min siden hehe) har jeg kastet græsk yoghurt med jordbær og müsli indenbords, imens jeg har fumlet rundt med mit nye domæne. Og ja, jeg har fumlet, fordi som i nok ser, så er der intet nyt under solen. Jeg kan ikke få det til at virke selvom jeg gør alt det man bør gøre. Jeg må lige ha' fat i en af mine it-venner. Det er ihvert fald købt og er klart. Mit mål er at det skal op og køre inden jeg starter i skole igen - og det er der ca. 2 uger til at jeg gør. Mon ikke det nok skal lykkes? Lige nu gider jeg bare ikke lege mere med URL-pegning osv, da arbejdet snart kalder (og jeg skal lige ha' smuttet forbi Company's og tjekke om de har de der Tokyo Jane armbånd). Vi snakkes ved senere!


This is what I ate this morning while I was trying to make my new domain work. But I doesn't - I need to get a hold of one of my computer-friends. I wanna make it work before I start school again.

2 comments:

ღ♥ CONFASHIONS FROM AMSTERDAM said...

So tasty :D oeh ur own domain, lovely! Good luck girl and these bracelets below are awesome!

Miss Jeanett said...

@ Confashions from Amsterdam
Thank you so much! Yeah, I wish I could find them somewhere. No luck in my city so far.