Aug 10, 2010

Ny maxikjole

Igår aftes gik Hr. Kæreste og jeg en aftentur efter vi havde vold-spist af min hjemmelavede tomatsuppe. Mmmm den blev god! Vi gik en tur ned om Munkemose og op i Blockbuster (som dog ikke havde noget interessant at byde på). Jeg var iført endnu et af mine nye køb fra jobbet (Gina Tricot) - nemlig denne maxikjole som koster 159 kroner. Det er altså lidt af et kup for en maxikjole, if you ask me! Farven er mørkegrå/sort - og ikke lilla-ish som den ser ud på billedet. Nu vil jeg smutte hen og se det nyeste afsnit af True Blood. God aften til jer alle!
Ps. Og Company's havde desværre ikke de fine læder armbånd fra Tokyo Jane- øv øv!

This picture is from last night when I was taking a walk with Mr. Boyfriend. I was wearing my new maxi dress that I bought from work (Gina Tricot). It's so comfy and so cheap!

4 comments:

Anonymous said...

Den klær dig super godt! Og ja det er noget af et kup for en maxi ;)

Miss Jeanett said...

@ Christina
Tusind tak!! :) Ja, det er ret billigt!

Simone Hagemann said...

Den ser rigtig flot ud! Og ja, det lyder vildt billigt (:

Miss Jeanett said...

Mange tak, Simone! Det er også ret billigt :) Den findes også i helt sort.