Sep 16, 2010

Marchesa SS11

Photobucket

Hvis det skulle ha' gået nogens næse forbi, så er der i denne uge Fashion Week i New York. Det betyder at flere af de store kendte designere i disse dage viser deres forår/sommer kollektioner frem. Bla har Marc Jacobs, 3.1 Philip Lim, Rodarte og Hervé Léger vist deres kollektioner frem. Min ultimative favorit so far er Marchesa. Jeg ved godt, at det er store flotte prinsesse kjoler som er lidt sværere at translate til vores danske leverpostejs-hverdag, men ikke desto mindre er jeg in love. Hver kjole er jo kunst og så taler de til min indre kjole-elskende prinsesse). Jeg glæder mig som et lille barn til at se de kendte kvinder hoppe i disse kunstværker på den røde løber. Kunne især godt forestille mig Diane Kruger i kjolen øverst. Jeg er desuden også totalt vild med alle blonde-buksedragterne. Dem håber jeg, at nogle af highstreet mærkerne vil lave deres bud på. Jeg er ihvert fald totalt game - ville gerne eje dem alle! Hvad synes i om kollektionen?


I'm completely in love with the Marchesa SS11 collection. Each dress is like a piece of art! And I'm also very much in love with all the lace jumpsuits. I would love to see some of the high street brands do their version of that.

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

4 comments:

Simone Hagemann said...

Jeg er ikke ligefrem en kjole pige - men jeg må bøje mig i støvet, og sige wow hvor er de flotte! Jeg ville da slet ikke have noget imod, at iklæde mig dem (:

Anne said...

De blonde buksedragter er SÅ fine!! Virkelig smukke! Ville jeg virkelig også gerne eje! Jeg synes den sidste kjole er så smukt et kunstværk. Har set den rundt om i blogland og den er breathtaking.

-anne

Miss Jeanett said...

Ja, det hele er bare så smukt! Er også helt tosset med buksedragterne og den sidste kjole. Fantastisk!

The Cherry Punch said...

Sikke nogen fantastiske kjoler og buksedragter!! I loove them!!:D
-Fin Blog!:)
L//Rana.