Oct 20, 2010

RA RA ROMAMA OH LA GAGA GAGA

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Lige nu sidder jeg i bilen sammen med Hr. Kæreste, Kat og Dreas og er på vej til Herning. Vi skal selvfølgelig til Lady Gaga koncert og vi glæder os SÅ meget. Jeg tror det bliver rigtig fedt. Det bliver bestemt ikke kedeligt og jeg glæder mig til at se og høre hende live. Hun er en af de helt store stjerner pt - for mig, ihvert fald.


I'm on my way to Herning, Denmark to the Lady Gaga concert and I'm really looking forward it.

6 comments:

Rikke'M said...

Hvor er jeg da bare misundelig!

Doktor S said...

Nyd det! Nåede ikke at få billet! Billeder og styleguide forventes ;-)

På forhånd tak...

Marianne

Bjarke said...

Jeg er VILD med Lady Gaga. Da min blog havde fødselsdag valgte min kæreste da også at give mig/den hendes cd i fødselsdagsgave.
synes virkelig bare musikken er sindssygt inspirerende, specielt til Scifi ... faktisk er Lady Gaga jo indbegrebet af Scifi med hendes vilde tøj og fantastiske musik om overfladiskhed, sex og alt det andet.
Håber det bliver en god koncert! Gid det var mig!
god skrivelyst
Bjarke
www.skrivekrampe.dk

Anita said...

Ikke dårligt - må sige jeg er lidt misundelig.
Ville så meget hellere bruge min onsdag aften i selskab med frk. GAGA istedet for at sidde på mit arbejde.. Men ak, penge skal der til :)

Håber det var en god koncert :)

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Liselotte / Everyday Couture said...

Jeg var også i Herning i går og sikke da et show.

Elsker hende simpelthen hun er så genial og fantastisk!

Miss Jeanett said...

Mange tak piger og drenge - fedt at høre at man ikke er den eneste Gaga fan (men det bekræftede koncerten i Horsens mig også i, at jeg ikke er).

Det var simpelthen SÅ fedt! Jeg er endnu større fan end jeg var før.