Nov 9, 2010

ASOS discount rabatkoder

Så er der endelig lidt rabatkoder igen til ASOS. De er ikke så vilde, men lidt har også ret. Jeg kan desværre ikke finde udløbsdatoerne på de to første, så i skal nok ikke vente længe med at bruge dem.

DELAYED15101 giver - 10% på ikke-nedsatte varer
SWSLDELNOV101 - 10 %
ASOSFHM 20% off på alt tøj til mænd (og den skulle vist gælde i hele november)

Jeg faldt selv for fristelsen... eller, det var faktisk omvendt - jeg havde fundet noget jeg ville ha' og faldt derefter over nogle rabatkoder, nice! Jeg brugte selv DELAYED15101 og den virkede fint! I får at se hvad jeg købte senere, fordi nu vil jeg gå hen og gøre mig klar. Jeg skal nemlig ud og spise med en masse odenseanske bloggerdamer!


I just found a few discount codes for Asos so I thought I would share them with you.
DELAYED15101 gives 10% off on non-sale items, SWSLEDELNOV101 gives 10 off and ASOSFHM gives 20% of on mens clothes.

3 comments:

june... said...

Det er snyd med de 20% til mændene ;) De køber jo kun hvad de mangler..

Jeg har øje på en fantastisk bluse, men vil have 20%.. Men min Asos-næse siger der snart kommer nogle.. For når jeg plejer vil købe noget der, så går der 7-14 dage efter mit køb, også får jeg en mail med rabatkode :(

/June
pixeleret.blogspot.com

Guldlog said...

Uhh, den er fin, den skjorte! mon en gravid mave kan mases ind derunder? hvor lang tid er forsendelse normalt?

kh guldlog

Miss Jeanett said...

@ Guldlog
Det tror jeg godt du kan, hvis du evt tager den en str eller to større. Den ser ret løs ud (i videoen på asos).
Leveringstid plejer at være en uges tid.