Nov 21, 2010

Film søndag

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg nyder, at det er søndag og jeg har absolut ingen planer. Derfor har jeg hevet min dyne, et stort glas cola og computeren ind i stuen, hvor jeg har film-søndag. Dagen skal gå med Remember me med bla. Robert Pattinson, The American med George Clooney og I Love you Phillip Morris med Jim Carry og Ewan McGregor. Remember Me får en lidt blandet anmeldelse fra mig. Jeg sad med en underlig "Hvad vil den her film egentlig?"-følelse under stortset hele filmen, men slutningen ændrede så lidt på det. Med slutningen (som man slet ikke ser komme) giver det hele pludselig mening. Det ændrer dog ikke på, at jeg halv-kedede mig et par gange under filmen.

The American er jeg igang med lige nu, så det er svært at sige noget so far (andet end den virker som endnu en average actionfilm). Har i set nogle af disse film?


I spending this sunday watching movies. So far I've watched Remember Me which was okay, but I was a bit bored a few times during the movie. The ending made it better though. Right now I'm watching The American and after that I'll watch I Love You Phillip Morris.

7 comments:

Unknown said...

Jeg har kun set I love you Phillip Morris - men den er nice! :)
Den er sød, underlig og anderledes. Og så er den baseret på en autentisk historie, det er fedt.

Enjoy :)
- Sarah.

J'adore blog said...

Jeg havde det på samme måde som dig med Remember me, jeg var skuffede undervejs i filmen, men det blev bedre med slutningen :-)

Anonymous said...

I've only seen I love you PM, and I thought it was a bit too weird and didn't really like it...

MiaMaria said...

Jeg har set den Remember me og I love you Philip Morris.
The american går da stadig kun i biografen?

Jeg synes remember me var en lam omgang.. og at slutningen virkede som om instruktøren heller ikke kunne finde mening med filmen og så bare ville lave en overraskelse til sidst. Total stilforvirret film.

I love you philip morris er en fantastisk sjov film.... virkelig fed! JC og EM er begge virkelig gode i den. Glæd dig til den! :)

/Mia M
www.fashionfairytales.blogspot.com

Anonymous said...

I love you Phillip Morris er virkelig sjov! Og så har den et rimelig vildt 'twist' i slutningen :-)

Doktor S said...

Remember me, er slet slet ikke mig. Synes det er mega dårlig. The American har jeg ikke set, men I love you Phillip Morris er rigtig sjovt. Det er rigtig sejt de tør at springe ud i nogle anderledes roller... Hehe springe ud ;-)

june... said...

Jeg er jo på team Edward, så jeg elsker Remember me, og den twist der var til sidst. Det kom godt nok bag på mig (jeg havde dog heller intet læst om filmen, bare set reklamen). Men jeg var hooked.

God måde at holde søndag :)

/June
pixeleret.blogspot.com