Nov 26, 2010

Min færdige ønskeliste

Photobucket
1. Mineral læbestift "Cheerful Cherry" fra ELF 29 kr 2. Mad Men sæson 1 99 kr 3. Sort nederdel fra Asos 275 kr 4. Rødvinsglas fra IKEA 29 kr pr stk 5. "Giganternes fald" af Ken Follett vejl. pris 299 kr 6. Nikon ML-L3 Nikon fjernudløser 169 kr 7. Disney Couture armbånd på Asos 240 kr 8. Dr. Hauschka øjencreme vejl. pris 210 kr 9. Make-up pensel holder fra ELF 100 kr 10. Politikkens "Turen går til Barcelona" ca. 140 kr


Jeg fik endelig lavet min ønskeliste helt færdig og fik den sendt afsted til de glade givere. Her er hvad der endte på den. Jeg skrev også gavekort på til bla. Asos. Det er bare ikke lige på her øverst.
Den sorte nederdel kom på, fordi jeg mange gange har stået og har manglet en klassisk sort pencil nederdel. Jeg har denne, men den har en satin-lignende overflade og det gør den nogle gange svær at style. Fjernudløseren til vores Nikon spejlrefleks vil hjælpe mig i situationer, hvor Hr. Kæreste måske ikke altid har tid til at tage outfitbilleder for mig. Og evt på ferie hvor vi begge gerne vil være på billedet. Har i nogle af de samme ønsker som mig på jeres liste?


I finally finished my christmaslist and here's what ended up on it. Do you have any of the same wishes on your list?

4 comments:

Anne said...

Jeg har ikke lavet en ønskeseddel endnu og kommer nok heller ikke til det. Jeg synes at armbåndet er virkelig sødt! Det kunne jeg også godt tænke mig :) Håber du får dine største ønsker opfyldt!

Lullumut said...

Dejlige og brugbare gaver :-) Jeg kunne godt finde på at ønske mig nederdelen :-) Jeg ønsker mig generelt bare en masse basis-tøj :-)

Rikke'M said...

Ååååh, jeg elsker Disney Couture. Det er alt for fine ting de laver.

Miss Jeanett said...

Tak piger!
Ja, armbåndet er rigtig fint. Og det passer perfekt til mig som er stor Disney fan.