Nov 3, 2010

Panther dress

Photobucket


Fra det ene designersamarbejde til det andet. Kate Moss' nok sidste kollektion for Topshop udkom her den anden dag. I denne kollektion har de taget styles fra hendes andre kollektioner som de har genproduceret og kaldt Iconic. Det er de styles der har været mest eftertragtet og som er blevet fuldstændig udsolgt. En af disse ting er denne panter kjole som de fleste af os nok kan huske (jeg kan ihvert fald!). Og jeg kan også huske, hvor vild jeg var med den og stadig er! Den blev mega hurtigt udsolgt for nogle år siden og det er den så også igen. Men til 100£ havde jeg alligevel heller ikke købt den... det er liiiiiige i overkanten. Så meget kostede den vist heller ikke første gang ;)


Have you guys seen the new (and probably last) Kate Moss for Topshop collection? They have taken styles from previous collections and made them again. One of those are this panther dress which I remember very well. I wanted it so bad back then and still do. But it's already sold out AGAIN and I wouldn't paid £100 for it anyway.

3 comments:

Simone Hagemann said...

Den er virkelig flot - men jeg har desværre bare ikke så mange penge og smide efter en kjole (:

Fru Buur Bækgaard said...

Jeg har bare jagtet den på eBay (i en ægte) udgave såå længe.
Måske man skulle overtale sin bedre halvdel til en førtidsjulegave?

Miss Jeanett said...

@ Fru Buur
Den er desværre allerede udsolgt igen :(