Nov 30, 2010

SNART!!

Photobucket

Er det ikke bare et flot billede? Det har jeg HELT selv lavet, haha ;) Nå, men jeg får at vide i min øresnegl, at alle de der ting der snart skulle ske med bloggen højst sandsynligt sker i morgen (aller aller senest fredag). Derfor ville jeg bare lige give jer et "heads up", hvis der nu skulle være noget af det tekniske der kom til at drille. Jeg er meget spændt og kan ikke vente med at dele det hele med jer. Nu har jeg ævlet om det i et stykke tid, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad det er i tror der kommer til at ske? Smid endelig en kommentar!

Og så vil jeg minde jer om min facebookside, Bloglovin', twitter og Google friend connect/faste læsere. Hvis jeg af tekniske grunde bliver holdt ufrivilligt væk fra bloggen, så er det rart at kunne kommunikere med jer andre steder.


As I've hinted several times there's about to happen some new things with my blog. I've been told that it's surposed to happen tomorrow - and be done no later than friday. I'll recommend you to follow me on Facebook, Bloglovin, twitter or Google friend connect so I can stay in touch with you durring possible teqnical difficulties.

11 comments:

Simone Hagemann said...

Uhh, jeg glæder mig virkelig! Men har faktisk ikke rigtige nogen idéer om hvad der kommer til at ske (:

Anita said...

Jeg har på fornemmelsen at der der sker med dig, sker også med Katrine Krøjby og Kia fra fierceogfattig. Måske også sammen med Emily, det har jeg lidt på fornemmelsen, jf. Charlies bloggers indlæget.
Jeg tænker i får samme platform, lidt ala. looklab - måske skal i derover?

Under alle omstændigheder bliver det superspændende.

Knus Anita
www.piecesofalittlelife.blogspot.com

Doktor S said...

Hmm tænker noget ala LookLab? Eller samarbejde med, øhhh ja?

:-)

Louise said...

Hmm skal du mon skifte til eget domæne? :)

J'adore blog said...

Fedt, jeg glæder mig altså til at se hvad der kommer til at ske :-)

Anonymous said...

Mon det er at du skal være med i det der looklab samarbejde som Acie blandt andet er med i?
Bliver spændende hvad det er...

Malsen said...

Du flytter på eget domæne?

Amanda Sand said...

SER frem til at se hvad der sker, har ingen anelse om hvad det er :D

Charlotte said...

Ja jeg tror også det er noget med dig, Katrine, Kia og Emily.. helt sikkert!

Miss Jeanett said...

Hvor er det sjovt at høre hvad i tror og hvad i evt har opfanget. Især når man selv render rundt "i det" og derfor ikke ved hvad i ser/opfanger. Men jeg siger ikke noget endnu, da jeg stadig vil lade det være en overraskelse ;)

Julie said...

Kia har lige postet et indlæg om det - tillykke med det! :)