Dec 1, 2010

ASOS senneps kjole

Photobucket

Jeg snuppede lige denne smukke kjole fra Asos igår, imens der stadig var 20% på deres egne mærker. Det bliver det eneste jeg skal shoppe denne måned, da jeg er broke og omkring d. 24 får jeg alligevel en masse ting, så jeg har egentlig ikke brug for at shoppe mere. Regner med at bruge kjolen i juledagene - elsker farven og snittet. Den koster 38£ (ca. 326 kroner) og den fås i flere farver. Find den lige her.

Jeg vil smutte på og er først på igen i aften, så måske ser i alt det nye før jeg selv gør haha.


Yesterday I bought this dress from Asos. I love the colour and the shape of it - very "Mad Men". It's £38 and it's available in several colours. Find it here.

6 comments:

Ninja said...

Ville bare lige sige at der stadig er 20% på ASOS eget brand (kode ASOS20) - så lige på Twitter at de har forlænget den, dog skriver de ikke hvor lang tid endnu. Bare lige en oplysning til borgere i samfundet 8-)

Miss Jeanett said...

@ Ninja
Uh mange tak!! Jeg fik den også brugt igår.

Miss Jeanett said...

@ Ninja
Uh mange tak!! Jeg fik den også brugt igår.

Jane said...

Dit link til Apollo virker ikke-eller er det bare mig der ikke kan komme videre? VIlle jo gerne støtte dig i konkurrencen :)

Frederikke Nørgaard said...

Ej, hvor er den lækker! Den vil jeg også ha' :)

Klejs said...

Sennepsgul som farve er så flot, især sammen med petroleumblå. Men ligner desværre en pølsebrød i sennepsgul.