Aug 14, 2009

H&M cravings


If I didn't had to think about money then I would put all these things into my shoppingbasket at the H&M webshop. Sadly I'm totally broke for the rest of the month so no H&M-shopping for me.
All the items are available on the danish webshop right now - check your own webshop to see if they're on yet!

-------------------------------

Hvis jeg ikke behøvede, at tænke på penge lige nu, så ville jeg lægge alle disse ting i kurven inde på H&Ms webshop. Men desværre er jeg totalt broke resten af denne måned, så ingen H&M-shopping til mig... VRÆL.
Alle tingene er på den danske webshop lige nu.

4 comments:

MissMuffin said...

Jeg havde bestilt 4 ting nu her, men da jeg var i H&M igår fandt jeg 3 af dem og det var store skuffelser, så jeg sparede lidt penge!
Fx. pailiet-leggings' er bar med sån nogle bitte smp skinnede pailietter der ikke sidder særligt tæt, de alt for kedelige og triste efter min smag!

Miss Jeanett said...

Ok, tak for info! Tror også jeg dropper at sukke over dem. Har nemlig også hørt, at de skulle være halv-korte og ikke så gode til høje piger - hvilket jeg jo er! Men ville virkelig gerne ha' nallerne i kjolen og strikken.

Anonymous said...

LOVE the dress! I have the blue suede version and I'm waiting for the leather to come in to English stores! Exciting

Christina
www.blackberrysherbet.blogspot.com
x

Miss Jeanett said...

Yeah, the dress is SO cool! Uh your dress sound cute too!