Nov 13, 2009

Discount code for Barry M

Image Hosted by ImageShack.us


Barry M is my favorite nail polish brand - they have a great range of colours, they're longlasting and very cheap! Most of my nail polishes are from Barry M. I just got this discount code from them and it gives you 20% off. Just enter NEW20 at the checkout.

----------------------------

Barry M er virkelig mit ynglings neglelaks-brand. De har et super stort udvalg i farver, de er holdbare og det bedste: mega billige! De fleste af mine neglelakke er derfra. Jeg har lige fået en rabatkode som jeg tænkte, at jeg ville dele med jer. Den hedder NEW20 og giver 20% rabat. Jeg har bestilt fra deres side før og porto ligger på omkring 5£ (ca. 40 kr), så det kan bedst betale sig at købe en bunke på en gang. Levering tog ca. en uge sidst jeg bestilte.

No comments: