Nov 13, 2009

Latest buy: Red H&M wedges

Image Hosted by ImageShack.us

They're finally mine!! I blogged about these red wedges from H&M a few days ago and how much I was in love with them. One of my girlfriends wrote me this morning and told me that they had arrived in the H&M stores in Copenhagen - so maybe they were in Odense too? (Thanks Hannah!). And they were! There were 4 pairs left in my local H&M - and only one pair left in my size! So lucky!
They're pretty true-to-size (I'm normally a EU 40/UK 7 and that's the size I bought), but the straps are a bit loose for my slim feet. But I'm gonna fix that with a needle and some thread. They're 399 kr in Danmark and 499 SEK in Sweden. Don't know the prices in other countries - sorry!

---------------------------

Så blev de endeligt mine! Jeg bloggede om de her røde wedges fra H&M for et par dage siden og om hvor forelsket jeg var blevet i dem. En af mine veninder tippede mig i morges om, at de nu var at finde i H&M butikker rundt i København og derfor var de måske også kommet til Odense? (Tak Hannah!). Og det var de! Jeg fandt dem i H&M i Vestergade som er den eneste H&M i Odense som har dem (den i Rosengårdscenteret har dog den guld/sorte version). Der var kun 4 par tilbage - 1 x 40, 2 x 39 og 1 x 38... og nu er str. 40 også væk ;) De er ret true-to-size (jeg er normalt en str. 40), men selve stropperne er ret store og sidder ikke til på mine slanke fødder. Det må derfor lige fixes med nål og tråd. Men jeg er virkelig glad for dem! De koster 399 kr og er fra Divided.

2 comments:

Miss Jeanett said...

Thanks! I'm totally in love with them!

Sara said...

Man kan også få dem på h&m's hjemmeside nu, hvis der var nogen der skulle være interesseret. De er rigtig fine.