Nov 15, 2009

My sunday: the plans so far...

Image Hosted by ImageShack.us

In a few minutes I'm gonna go to the gym (I've lost a lot of centimeters by the way - and I'm gonna follow up on that soon... a lot of you have been asking for my "rutine") and after that I'm going home to get ready for a big debate between the two mayor-candidates here in Odense. I'm so lucky to have gotten my hands on some tickets for the debate that's in Odense Theater. I'm rooting for Anker - of course! And dresscode for the members of my party is to wear something red so I need to find and cool outfit with something red in it.

I'm gonna be back later with another "latest buy" since I bought something else yesterday - something that I've been drooling over before...

--------------------

Om et par minutter smutter jeg til træning (har forresten tabt en del cm på de måneder jeg har trænet - og det følger jeg lige op på snart... især fordi flere har spurgt efter mit trænings"program"). Efter træning skal jeg hjem og gøre mig klar til en stor debat mellem de to borgmester kandidater her i Odense. Jeg har været så heldig at få nallerne i nogle billetter til det som er i Odense Teater. Jeg hepper selvfølgelig på Anker! Dresscode for os DSUere er noget rødt, så jeg skal lige ha' fundet et labert - og rødt - outfit til senere.

Jeg er tilbage senere, hvor jeg vil vise jer endnu et "seneste køb", da jeg nemlig ikke kun købte de røde wedges igår. Og det er noget jeg har savlet over før...

No comments: