Feb 2, 2010

Buy: Essie Mint candy apple

There's nothing original about this buy at all. I know that I'm copying a lot of other fashionbloggers before me, but I found it on Ebay VERY cheap compared to what they cost in Denmark so I had to buy it. I hope it arrives before my trip to Dubai - I bet it'll look good on tanned hands and fingers.

------------------------

Der er ikke rigtig noget originalt ved det her køb, da jeg vist næppe er den første blogger der har erhvervet sig denne neglelak i farven Mint candy apple fra Essie. Jeg har dog været lidt afventende indtil nu, da jeg tror den vil gøre sig knapt så godt på mine blege fingre pt. Jeg ville også gerne se om jeg ikke kunne finde den billigere end de 125-130 kroner den koster i DK, fordi det er altså for meget for en neglelak if you ask me. Det lykkedes her den anden dag, da jeg fandt den på Ebay til kun ca. 55 kroner inkl porto. Se det er lidt en anden pris! Nu krydser jeg fingre for, at den dukker op til at kunne komme med på Dubai-turen. Mint negle i solskind ville være labert!

5 comments:

Katja said...

ej du var heldig, vil også gerne selv eje den, men har det på samme måde som dig. Har bare ikke helt haft mod på det der E-bay endnu

fashionbysobczak.blogspot.com

Sara said...

Faktisk kan jeg anbefale siden www.eyeko.com hvor de også har neglelakker. Der er bl.a. også nogen der er lidt omkring den farve. De koster £3 stykket og der er gratis shipping til hele verden. Synes faktisk de er overraskende gode til prisen. Altså klart noget man kunne prøve, hvis man gerne vil have en mintgrøn neglelak, men ikke vil betale så meget for den.

Unknown said...

Smuk farve!

Unknown said...

Lige et spg; Hvor meget gav du for den i euro?
Jeg kan ikke helt finde den til den pris - hvertfald ikke inkl. porto.

Miss Jeanett said...

@ Katja
Nej, præcis. Gider ikke give over 100 kr for en neglelak. Ebay er nu ellers ganske nemt! Man skal bare lige bruge en halv times tid på at sætte sig ind i det og så kører det!

@ Sara
Tusind tak - den side vil jeg bestemt lige tjekke ud!

@ Mina
Jeg gav omkring 10$ - jeg købte den fra amerikanske Ebay.