Mar 9, 2010

Oscar 2010 accessories + Men

Jeg tænkte, at jeg lige vil runde dette års Oscar af med at tage et kig på de mange accessories stjernerne bar på den røde løber. Der var jo smykker for mange millioner! Læg især mærke til Sarah Jessica Parkers hånd (den meget rynkede hånd!) - hun har bla. Chanels tattoo "på" sammen med alle hendes armbånd. Anden ting jeg lagde mærke til i år var en trend hos mændene - butterfly's i massevis! Sidste år var det de såkaldt "skinny ties" der var den store trend hos Oscar-mændene, men i år var det butterflys.

------------------------------

I tought it would make a last post about this years Oscars - and it would be about all the gorgeous accessories and a trend that I spotted among the men - bowties! And look Sarah Jessica Parker (the very rinkly hand) is "wearing" the very hyped Chanel tattoes together with all her bracelets.

3 comments:

Anonymous said...

Min favorit var Meryl Streeps armbånd - så flot

Miss Jeanett said...

@ Anonym
Det har jeg ikke kunne finde noget close-up af. Det ser ellers også fint ud!

Anonymous said...

Well... that's very interessting but honestly i have a hard time understanding it... wonder how others think about this..