Apr 25, 2010

På onsdag

På onsdag har Hr. Kæreste og jeg årsdag, så det skal da fejres. Vi er blevet inviteret til galla premieren på den danske version af "Sweeney Todd" på Odense Teater (vi er blevet inviteret, fordi Hr. Kæreste sidder i byrådet). Jeg har set filmen med Johnny Depp i hovedrollen og den kunne jeg virkelig godt lide, så jeg håber den her version er bare halvt så god. Det er iøvrigt også flere år siden jeg har været i teateret, så det glæder jeg mig til. Stykket er bla. med Preben Christensen og Stig Rossen i hovedrollerne. Jeg er selvfølgelig gået i tænkebox ang outfittet, fordi man skal vel være lidt pæn til en galla premiere? Jeg overvejer min røde rose kjole fra H&M Garden Kollektionen. Ville i synes en kunne gå? Er bare lidt i tvivl om hvilke sko jeg skulle sætte til.


On wednesday it's me and Mr. Boyfriend's anniversary so we're gonna to a premiere of the danish version of "Sweeney Todd" on Odense Theater. I'm considering wearing my red rose dress from H&M Garden Collection. What do you think?

3 comments:

Anonymous said...

Hvad med nogle sorte strømpebukser til og sorte sko, så den røde kjole rigtigt kommer til at træde frem? Jeg tror det kunne være fint :)
Og en sort trench?

Bare ben/hudfarvede er nok lidt for meget af det gode til et konservertivt teater...

God tur i to :)

Miss Jeanett said...

@ Anonymous
Mange tak - håber også det bliver en god aften :)
Jeg er faktisk 100% sikker på at jeg vil ha' bare ben. Jeg har set andre style den med sorte strømper og det synes jeg ødelagde kjolen. Men jeg ved bare ikke hvad farve sko jeg skal gå efter - sort virker så nemt og søgt. Kunne godt tænke mig, at bruge andet end sort. Men mange tak for dine indput!

Ms Confashion said...

Jeg synes,sort lyder ret hårdt - har du ikke nogle lidt nudish/hvidguld sko?
Eller måske marine - tror jeg godt ku' fungere ;-)
Og så sæføli med en lille laber cardi til!
Og hvor det i øvrigt skønt I skal i teatret, dét gør man for lidt!!!

<3 Nete