Jun 13, 2010

The Effects of bloggers

Photobucket

Det er sjovt at se, hvor stor en indflydelse bloggere kan have, når de kommer op og har en vis mængde af læsere. Denne top som svenske Elin Kling har på er fra Gina Tricot og vi har haft den i et stykke tid - omkring en måned tror jeg. Vi har solgt et par stykker, men ikke noget vildt. Elin Kling viser så disse billeder på hendes blog for en lille uge siden og efter det gik salget af toppene fuldstændig amok. Da jeg gik hjem fra arbejde igår havde vi en tilbage i str. 40 and that was it. Jeg spurgte en enkelt pige der købte den om den lige havde været i et blad eller noget (jeg vidste godt den havde været hos Elin, men jeg ville først lige høre hende). Nej, hun havde også set den hos Elin og kunne iøvrigt berette om, at toppen er fuldstændig væk i KBH. Hun kiggede bare lige ind forbi os i Odense, fordi hun alligevel var på besøg i byen. Vildt at blogging kan ha' den effekt! Jeg har iøvrigt selv købt den, men er lidt i tvivl om jeg hoppede med på den, fordi den pludselig blev populær eller fordi jeg faktisk gerne vil have den. Jeg har dog gået og luret på den et stykke tid, men har været i tvivl om hvordan jeg skulle style den. Skal man beholde den?


The swedish blogger Elin Kling showed this top from Gina Tricot on her blog a few days ago and suddently we sold almost all of them here in GT in Odense. Impressive that bloggers can do that...

Pictures: Style by Kling

10 comments:

Samano said...

Behold den da.
Den er super fed.

Ann-Sophie said...

Om Elin har haft den på eller ej, kan være underordnet. Den er stadig meget Jeanett, sådan som jeg kender dig fra bloggen. Med andre ord: a keeper!

Julie said...

Hvis du vil sælge den, så vil jeg gerne købe den :) julie@rorvig.dk
Men udover det, vil den være meget flot til dig! :)

Christine said...

Sjov, men godt observeret. Toppen er fin, men personligt er jeg ikke så vild med at den er så kort, og selvom den måske ikke koster det vilde så er det jo stadig ærgerligt hvis den bare kommer til at ligge i skabet :) Hvis du beholder den og skulle gå hen og fortryde er den nok nem at komme af med. Så ja gi' den da en chance :)

Katrine said...

Siger du ikke lige til, hvis I får den igen? :)

TM said...

Lige set den hos Clamour4Glamour og ville så tage ind til Odense og købe den i morgen.. Men hvis den kun er tilbage i en str. 40, kan jeg desværre ikke passe den... Ved du om I får flere hjem, Jeanett? Synes klart du skal beholde den!

sofie said...

Hvis det kan interessere nogen så jeg den i alle str. og mange af dem på Både købmagergade og den anden i starten af Strøget i fredags :)

Anna Sofie said...

Jeg var i den i købmagergade i går og der var masser :)
- Anna Sofie
www.annasofiescloset.blogspot.com

Miss Jeanett said...

@ Samano
Taak :) Tror jeg også at jeg gør.

@ Ann-Sophie
Fedt at noget overhovedet er "Jeanett-agtigt". Og jeg havde jo også luret på den FØR Elin flashede den på bloggen. Tak for input :)

@ Julie
Jeg skal nok huske dig, hvis det kommer på tale. Men tror pt at jeg beholder den. Men ellers er det en str. 36 der dog er lidt stor i det.

Miss Jeanett said...

@ Christine
Jeg synes den virkede længere, da jeg prøvede den. Men vildt lang er den ikke. Jeg har dog planer om at style den med højtaljede shorts, hvor jeg vil putte den ned i shortsne. Og så gør det jo ikke så meget med længden :)

@ Katrine + TM
Jo, det skal jeg nok :) Jeg kan desværre ikke sige om vi får den igen - vi kan ikke se/tjekke hvilke varer vi får, så det er altid en overraskelse indtil vi åbner de nye kasser med varer. Men jeg skal nok sige til, hvis vi gør!

@ sofie + Anna Sofie
Ok, tak for info! Jeg gentog bare hvad kunden i lørdags sagde - jeg har ikke selv tjekket op på om det var rigtigt. Måske har de fået en ny omgang af toppen? Men det er da gode nyheder for københavnere der gerne vil have fat i den :)