Jun 12, 2010

Sale // Salgsblog

Så blev det min tur til at få en salgsblog! Efter at jeg er begyndt at arbejde i Gina Tricot er min garderobe vokset ret eksplosivt og det har tvunget mig lidt til, at gå det hele igennem - jeg bruger jo langt fra alt mit tøj. Og jeg har endda flere ting liggende, hvor der stadig er mærke på. Pinligt! Jeg har derfor nu lavet en salgsblog, hvor jeg løbende vil lægge alt det op der bare ligger og samler støv. I kan kigge forbi her - selvom der ikke er så meget oppe endnu. Men det kommer! Pt. ligger der bla. denne kjole fra Forever21 som jeg købte i Dubai - har aldrig brugt den, da jeg købte den alt for stor. Øv! Og hvad skal man lige med 4 sorte blazere?! Desuden ryger der en del til salg ene og alene fordi det er blevet for stort efter mit vægttab. Men one woman's trash is anothers treasure, right? Kig forbi!!
Sig endelig også til, hvis der er noget i har set på bloggen og er brændt varm på. Måske sælger jeg, hvis prisen er rigtig ;)


I've made a sales blog because I have way too much clothes - especially after I've started working in Gina Tricot. Take a look here and see if there's anything that you fancy.

7 comments:

Cindy Van Dyck said...

Beautiful dress!

Katrine said...

Puha, det bliver vidst først farligt for mig, hvis du begynder at lægge smykker og tasker på :D

Anonymous said...

hvor meget har du egentlig tabt dig hvis man må spørge? du ser fantastisk ud! Louise

Miss Jeanett said...

@ Glamour Bbey
Yeah, it is! I'm also sad to see it go. But the size is all wrong.

@ Divaesque Diva
Hehe det kunne jeg sikkert godt finde på på et tidspunkt ;)

@ Anonymous
Ihhhh mange tak Louise! Jamen, jeg har tabt mig et sted imellem 5 og 6 kg siden august sidste år. Og gjort at jeg er gået ca. 1 tøjstørrelse ned.

Anonymous said...

Hej :) Kan du ikke sætte et permanent link ude i siden for salgsbloggen evt foroven ved siden af Home og About? :)

Anonymous said...

Sorry hvis jeg spammer - men som anonym kan man ikke poste bud/spørgsmål på salgsbloggen :S?

Miss Jeanett said...

@ Anonymous
Jeg har netop sat et link oppe øverst ved siden af "Home" og "About". Og sorry for det med kommentarer - det havde jeg ikke opdaget. Det skulle gerne være fixet nu!