Jun 14, 2010

Mere salgsblog

Jeg vil bare lige nævne, at jeg har lavet et permanent link til salgsbloggen oppe ved siden af "Home" og "About". Desuden er der blevet sat lukketidspunkt (i aften kl. 20.00) på to af tingene - bla. denne nederdel fra Asos og kjolen fra Forever21, da jeg har modtaget bud på disse. Så det er inden i aften kl. 20, hvis i skal nå og byde på dem. Desuden har jeg lagt lidt flere ting derind. Jeg har iøvrigt lavet et lidt længere og mere interessant indlæg til jer som kommer på bloggen under fodboldkampen, hvis der skulle være nogle af jer der ikke gider at se det. Og i andre kan jo bare læse det bagefter. Nu vil jeg smutte ud til nogle venner og se kampen. GOOOOOOO DANMARK!!


I've put some more stuff on my sales blog. And a permanent link above next to "About". Now I'm going to some friends house to see the match Denmark-Holland in the World Cup. GOOOO DENMARK!!

No comments: