Sep 23, 2010

Fra tanke til handling...

PhotobucketPhotobucket

Der er ikke langt fra tanke til handling sometimes. For et par timer siden ævlede jeg om Miraya knit fra GT, efter skole smuttede jeg forbi arbejdet HAPS og nu sidder jeg så her. En rosa kabelstrik rigere. Som jeg nævnte i sidste indlæg, så koster den 249 kr og de har lige fået den i butikken her i Odense I DAG (sammen med en masse fede ringe, men jeg var meget dygtig og købte ikke en eneste). Den er også på webshoppen.

Jeg har forresten tilføjet en afstemning omkring antal indlæg jeg poster om dagen. Jeg vil super gerne høre jeres mening :)


I talked about this knit from Gina Tricot this morning - and now I own it. I went by work after school and they just got it in the store TODAY. Lucky me! It's on the webshop now (if you're from Sweden, Norway, Germany or Finland).

4 comments:

Annette said...

Hvor ser den bare lækker ud!

Cindy Van Dyck said...

It(s lovely! I can't wait to see an outfit!

Simone Hagemann said...

Den ser virkelig skøn ud! Og rigtig god idé med en afstemning (:

Astrid Mie Majgaard said...

Fedt, kender den følelse når man ikke har købt noget, og man føler man har gjort en stor bedrift! - så er det bare om man kan holde sig fra webshoppen, eller om man fortjener en belønning :)




www.my-raspberries.blogspot.com