Sep 15, 2010

Fremskridt: Tapet

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

I dag gør vi lidt fremskridt i den nye lejlighed: min far og jeg er ved at sætte tapet op på en endevæg, hvor spisebordet skal stå op af. Det ser virkelig godt ud og er super glad for det tapet vi købte (jeg ævlede om det i dette indlæg). Godt nok har det være en dyr fornøjelse (ca. 1500 kr inkl tapet, tapetlim osv), men it's worth it. Og min far gør et skide godt stykke arbejde. Vi har lige holdt kaffe-kaffe laté-banankage pause. Jeg har i dag puttet valnødder i kagen istedet for chokoladestykker. Det var også rigtig godt! (I kan finde opskriften her).


Right now I'm putting up wallpaper in the living room together with my dad. And it's looks great! Even though it was a bit expensive then it's totally worth it - it looks gorgeous! We also just had a coffee-and-cake break.

6 comments:

MiaMaria said...

Fedt tapet, godt valgt!
Det skal I nok blive rigtig glade for - tapet er pricey, men giver bare en fed struktur og meget mere hygge til et rum end alm hvide vægge!

God arbejdslyst! :)

/Mia
www.life-lust-loveliness.blogspot.com

Anita said...

Det ser godt ud :)
Glæder mig til at se resultatet - og ikke mindst dit walk in.
Pøj pøj med dit projekt, jeg er sikker på det blir rigtig godt.

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

june... said...

Hvor ser det fint ud :)

Jeg har selv en tapetvæg i køkkenet, og jeg elsker den :) (faktisk baggrunden til min blog)

Ha' en god dag :)
/June

Anonymous said...

Mine forældre har også det tapet. Er SÅ fint. Hvor har I købt lejlighed henne?

Simone Hagemann said...

Det kan kun blive et flot rum. Det tapet er virkelig flot! (:

Miss Jeanett said...

Mange tak piger! Ja, tapet er dyrt, men det er virkelig det værd. Det giver mega meget atmosfære i et rum - meget mere end en malet væg gør.

@ june
Det er også noget rigtig fint taper! :)

@ Anonym
Ej, hvor sjovt at de har lige præcis det samme. Vi har ikke købt - vi lejer stadig. Det er lidt mere uforpligtende. Men vi bor stadig i Odense C ligesom vi gjorde før :)