Oct 5, 2010

Bluse med læder lap

PhotobucketPhotobucket

Seriøst - tusind tak for alle jeres vilde kommentarer til indlægget her igår. I er de bedste læsere EVER! Blusen her er endnu et køb fra jobbet. Den har en fin "læder" lap på hvert ærme og er ellers ret kort i det. Den koster 199 kroner og fås også i en grå version med sort lap.

Der var flere af jer der har spurgt om i ikke måtte se mit "nye" hår efter min frisørtur igår. Der er ikke sket noget nyt - samme farve, samme klipning. Det eneste nye er, at jeg bad om IKKE at få klippet mit pandehår. Jeg har nemlig lyst til at få lidt længere pandehår end det jeg har nu. Nu vil jeg smutte tilbage og forberede konkurrencen til i morgen ;)


I recently bought this blouse from Gina Tricot. It has pleather patch on the sleeve. Some of you have asked to see my "new hair". There's not really anything new about - same cut, same colour. Only difference is that I didn't get my bangs cut this time.

10 comments:

Simone Hagemann said...

Jeg er ikke så meget for bluser med lapper, men den ser ret godt ud til dig (:

Cindy Van Dyck said...

Nice shirt!

Astrid Mie Majgaard said...

Jeg må vidst forbi dit arbejde, mangler netop sådan en bluse. Tror dog den skal være grå!

Astrid

My-raspberries.blogspot.com

Stine said...

Den ser virkelig godt ud :)
Hvad er det for en læbestift du har på? Den er bare skøn.

Ann-Sophie said...

Loooooooooove the lips!

Jane said...

Hvor ser du bare godt ud-må lige hører hvilken farve og produkt du bruger på læberne? Syntes altid jeg selv kommer til at se mærkelig ud med røde læber, men dine ser ret så fine ud :)

Kristine said...

dejlig bluse! har den selv i grå!

Rikke Rasmussen said...

Hej !

Tænkte om du vidste om blusen kan købes på nettet? Kunne nemlig ikke finde den på hjemmesiden - den er bare SÅ fed.
Men der er dog en Gina Tricot i Herning Centret - men ville lige hører om du vidste om den kunne fås på nettet også.

Hilsen Rikke

www.madebyrikke.blogspot.com

Ps - fin blog du har :)

Miss Jeanett said...

Tusind tak piger!! :)

@ Jane
Mange tak! Den er fra Maybelline og farven hedder vist "535 Red Pashion". Den er lækker og fugtig - behagelig at ha' på!

@ Rikke
Den er på webshoppen under "Jumpere & Cardigans". Den hedder Madeleine knitted sweater. Man kan ikke se lapperne på billedet - det kan du først vist du trykker dig ind på varen :)

Maiken said...

Eller bluse mener jeg :-D