Oct 11, 2010

ELF konkurrence

Photobucket

Dette er IKKE en konkurrence jeg selv afholder, det er bare info jeg viderebringer fra en mail jeg lige har modtaget fra ELF. Der var en del af jer der spurgte til ELF den anden dag, da jeg bla. købte disse læbestifts. Nu har i selv muligheden for at teste ELF, da de pt afholder en konkurrence blandt alle bloglæsere. Der stod følgende i mailen jeg modtog:


Vi trækker to heldige vindere fra hvert land, som vinder et Mineral Starter Kit fra e.l.f. Cosmetics

Svar på følgende spørgsmål:

•Hvilken bloggers konkurrence deltager du i? (husk at skrive adressen på bloggen)
•Hvad står bogstaverne elf i e.l.f. Cosmetics for?


Send dit svar til competition@eyeslipsface.no inden 15. oktober. Husk at mærke emnefeltet i din mail med blog adressen, på den blogger hvis konkurrence du deltager i.

Den blogger som bidrager til flest svar, vinder nemlig produkter fra e.l.f. Cosmetics til en værdi af 1000kr


Desuden er der også en 20% rabatkode til
deres webshop. Den hedder ELF20DK og gælder i perioden 11.-15. oktober (gælder ordre på £35/292kr eller mere).



I just recieved a mail from ELF that's having a competition for all of you. All you have to do is to answer two questions: 1) Which blog did you find this competition on? (write the blog adress) 2) What does E.L.F stand for? Write your answers to
competition@eyeslipsface.no no later than October 15th and write the blog adress of the blog where you found this in the subject line of the mail. Good luck!
They also offer 20% off everything on their webshop if you spend more than £35. Just use the discount code ELF20DK

No comments: