Oct 10, 2010

Køb: H&M By Night kjole

Photobucket

Igår i min frokostpause på arbejdet smuttede jeg lige ind i H&M og hapsede denne kjole fra deres By Night kollektion. Jeg har skrevet om kollektionen her før. Den består af festtøj til den kommende fest-sæson (julefrokoster, nytår, jul osv). Jeg måtte bare eje denne kjole efter at ha' set disse billeder og den bor da også hos mig nu. Jeg er stadig bare i tvivl omkring den. Det glimmer der er på drysser SÅ meget at jeg er ved at få spat. Det ligger OVERALT i lejligheden og jeg har ikke engang haft den på rigtigt - jeg har bare prøvet den på. Så jeg er stadig i overvejelsesfasen omkring den - ved ikke helt om det er en keeper eller ej? Den er bare ret flot og jeg føler den er lige mig.

Kjolen koster 249 kroner og den er på webshoppen i øjeblikket.


I just bought this dress from H&M from their By Night-collection. I think it's so beautiful, but the glitter that's on it is everywhere in my apartment - and I've just tried it on? Some I'm considering if I'm gonna hate that in time.

22 comments:

J'adore blog said...

Den er da virkelig også flot, men kan godt forstå hvis alt det glimmer irritere dig :-)
Men synes du stadig skal beholde den, for den er virkelig fin ;-)

Anonymous said...

Den er aaaaaalt for kort! Seriøst, der er en dårlig tendens inden for high-street'en til at forkorte alt i denne verden, man kan nærmest ikke få en ordentlig nederdel med mindre man er 1.60 høj. Ej, er sikker på, at den ser fin ud på dig... men synes stadig, at det er en bluse snarere end en "kjole"

Anonymous said...

Jeg har simpelthen sendt den tilbage. Min krop var fuldstændig fyldt med sort drys efter jeg havde prøvet den, og fik det i munden og håret. Fatter slet ikke de sælger sådan noget lort. De burde overhovedet ikke sælge den.

Simone Hagemann said...

Den ser virkelig fed ud! Men hvis der er glimmer overalt, så tror jeg ikke jeg vil sige det er en keeper. Der er nemlig så irriterende når der bliver ved med at falde glimmer af (:

Stine said...

Jeg droppede den efter at ha set hvor meget den drysser... Det er ikke så sødt i længden. Jeg forstiller mig at folk ville blive pænt træt af mit dryssen hvis jeg havde den på ude i byen.

Anonymous said...

Returner den - du bliver træt af det glimmer overalt :p & mon ikke, at du kan finde et alternativ? :)

/PERNILLE

Astrid Mie Majgaard said...

æv at den drysser - så bliver den jo også hurtigt helt afglimeret!

Astrid

My-raspberries.blogspot.com

june... said...

Den er virkelig fin :) Men læste også på en anden blog at den bliver ved med at "fælde"..

Den er desværre for kort til mig, jeg har en abnorm lang ryg :/

/June
pixeleret.blogspot.com

Liselotte / Everyday Couture said...

Vil du prøve og ta et billede af den på?

Er nemlig selv forelsket i den, og de har self. ikke fået den i Aalborg. Hmm..

Tina said...

Er det ikke noget med at man kan spraye med hårlak? Så holder det på glimmeret?

Sofie said...

Jeg droppede den selv pga drysset. Jeg blev nødt til at støvsuge OG gå i bad da jeg havde prøvet den herhjemme.

Tine said...

Så vidt jeg har hørt, så holder den ikke op med at drysse før det hele er drysset af.. :( Så jeg siger no-go :( Den er ellers fiiin!

Claudia said...

Jeg prøvede den også i butikken, og alt det glimmer var overalt på min hud og mit tøj bagefter. Det kunne jeg jo så gå rundt med resten af dagen - besluttede mig så for ikke at købe den!

Miss Jeanett said...

Mange tak for jeres indput piger - jeg tror også jeg er kommet frem til, at jeg afleverer den tilbage. Jeg tror simpelthen jeg får spat af den.

Mht længden så synes jeg slet ikke den er for kort. Jeg synes faktisk den er helt perfekt :)

Anonymous said...

Hej :)
Ja jeg må også tilstå jeg syntes den er gudesmuk, og den sidder helt perfekt, men men men, jeg lod den hænge i H&M efter længere overvejelse, den drysser og det helt vildt, det kunne jeg ikke lave med, jeg købte sidste år en model som ligner denne meget, den er bare nude med sølvglimmer, og den drysser stadig :( Så øv øv øv, den kunne ellers ha' været en helt perfekt julefrokost kjole....
Og mht. længden den er helt perfekt syntes jeg også den er jo slet ikke så kort som på billedet der ;)
Mvh. Rikke

Nana/Myfashionforest said...

Jeg prøvede den også på i H&M, og jeg fandt glimmer på mig selv flere dage efter - og det selvom jeg gik i bad, he he:-)

Jane said...

Hej.. Arbejder selv i hm, og kan fortælle at den faktisk er blevet spærret. Dette betyder at vi ikke længere må sælge den-om det så er pga dryssende glimmer eller om det er fordi den skal være i butikken til en bestemt kampagne.. Men rigtig mange har returneret den pga. glimmeret, så du vil nok ikke se mange med den på (Og den ser bare FANTASTISK ud)

Miss Jeanett said...

Jeg byttede den i dag (til noget andet - som jeg så også bytter igen, da størrelsen var helt fucked up). Jeg blev enig med mig selv om, at jeg simpelthen ville få for meget spat af alt det glimmer.

@ Jane
Det er måske også meget godt - jeg synes ihvert fald, at den dryssede for meget til H&M burde sælge den. Men som du skriver - den var pisse flot, så det er super ærgeligt!

Miss Jeanett said...

Jeg byttede den i dag (til noget andet - som jeg så også bytter igen, da størrelsen var helt fucked up). Jeg blev enig med mig selv om, at jeg simpelthen ville få for meget spat af alt det glimmer.

@ Jane
Det er måske også meget godt - jeg synes ihvert fald, at den dryssede for meget til H&M burde sælge den. Men som du skriver - den var pisse flot, så det er super ærgeligt!

SOFIE KOUSGAARD said...

Hej :)
Jeg arbejder i H&M, og du er ikke den eneste, der har det problemt. Der er glimmer i hele butikken, og overalt på de kunder, som har prøvet kjolen - derfor har H&M valgt at tage en del af disse fantastiske flotte kjoler tilbage :( Desværre. Men lidt trøst - du er ikke den eneste med glimmer over det hele :)

Anonymous said...

Har du stadig kjolen? Eller er der muligvis nogle som vil sælge den??
Jeg har ledt og ledt efter den, men uden held, også på trendtales! :(
Jeg søger en str. S-M
Muligvis hvis vi kan finde ud af en trendsales handel, hvis nogen har sådan en bruger :) Mvh den desperate

Miss Jeanett said...

@ den desperate
Som jeg skrev i et par kommentarer ovenover, så er den byttet. Og jeg tror desværre du får svært ved at finde den, da H&M har trukket den tilbage fordi den dryssede for meget. Men held og lykke med det!