Nov 19, 2010

Juleønsker: Dullegrej

Photobucket

Dullegrej aka parfumer, make-up og kropsprodukter er næsten ikke til at komme udenom, når os tøser skal skrive ønskelister til jul. Og jeg er ingen undtagelse. Jeg overvejede flere parfumer, da jeg har mange der er liiiige ved at være tomme. Især min "Stella Rose" fra Stella McCartney har ikke mange sprøjt tilbage. Jeg har altid fået afvide, at man efter 25 skal begynde fast, at bruge øjencreme, da det kan købe nogle år mht rynker (altså på en forebyggende måde - jeg har skam ingen endnu). Derfor kunne jeg godt tænke mig en øjencreme fra Dr. Hauschka, som i forvejen er et mærke jeg bruger. Jeg ville heller ikke ha' noget imod, at eje mineral læbestift i farven "Cheerful Cherry" fra E.L.F. og make-up/pensel-holder fra samme sted. Farven er ALT for lækker og holderen ville hjælpe mig med, at få styr på bla. mine pensler og eye/lipliners. Jeg ville heller ikke ha' noget imod, at få en stor kasse fra Lush fyldt med bath ballistics og bubble bars. De er fantastisk sjove, når man har badekar. I har vel også en milliard produkter på jeres ønskelister?


Beauty-things I'm considering putting on my christmaslist: Perfume "Stella Rose" from Stella McCartney, eye creme from Dr. Hauschka, lipstick and make-up brush holder from E.L.F. and lots of bath ballistics and from Lush.

4 comments:

Simone Hagemann said...

Jeg har faktisk kun en ting indtil videre. Nemlig parfumen "Just Me" af Paris Hilton. Helt klart min favorit parfume, og jeg tømte den jeg hader for nogle uger siden (:

Katrine said...

Min ønskeliste er ca 6 sider lang, inkl. index.
Den første side er rent dullegrej.

Det er sindssygt, jeg ved det godt... men det er sådan en liste jeg skriver på hele året, hver gang jeg ser noget jeg tænker "det kunne jeg godt bruge"

Blandt dullegrejet er varme curlere, biotherm eau pure, badeolie fra Dr. Hauschka og blusher fra MAC.

Nu bliver jeg vidst også nød til at tilføje en box fra Lush...

Ih det er snart jul, det er fantastisk!

Krams
Katrine

Anita said...

Lush er simpelthen så lækkert. Vi havde badekar på hotelværelset i London, og Lush butikken lå ca 30 min væk på gåben. Det var simpelthen en af de fedeste butikker jeg nogensinde har besøgt, og personalet var fantastisk. Et badekar står ganske højt på min ønskeliste, så jeg kan bruge mine ting derfra :)

På min egen liste står det parfumen Daisy af Marc jacobs.

Sofie said...

Ha, hvor sjovt. Præcis de to badekugler/bars du viser har jeg fået i gave :p