Mar 11, 2010

Service-info: H&M Garden collection ONLINE


Først skulle H&Ms Garden kollektion ha' været udkommet d. 25. marts - så blev det rykket til d. 18. marts og nu er store dele af kollektionen allerede online på webshoppen... som i LIGE nu. Total forvirring og H&M burde måske en anden gang vælge en dato og så stick to it. De mest ventede og hypede items som en del af de flotte kjoler (bla de limited edition kjoler) er dog ikke på webshoppen endnu. Mit gæt er, at de nok først kommer d. 18. marts. Jeg har også sukket efter et par blå shorts med flæser og de er der heller ikke endnu. Men alt det i ser her er online as we speak og priserne på billedet er de danske. Det er da ret billigt? Især er jeg overrasket over prisen på kjolen som jeg bloggede om forleden. 149 kroner?! Kup! Skal i ha' noget eller er jeres favorites noget af det som ikke er online endnu?

PS. Og stort TAK til alle jer der har gjort mig opmærksom på dette over mails og kommentarer. I er verden bedste læsere ;)

----------------------------

Even though the H&M garden collection wasn't surposed to be released until march 18th (at least in Denmark) then there's already several of pieces from the collection on the danish webshop. Some of all the dresses are not on yet though. I'm still waiting for the red rose dress that I fell in love with and a pair of blue shorts with ruffles. Check out your country's H&M webshop to check if some of the items are there yet. The prices in the pictures are in danish kroner.

10 comments:

Unknown said...

Nu siger du d. 18.? Er det også rykket til d. 18. i butikkerne?

kat said...

nej det er stadig d. 25 i butikkerne... men for po**** da! jeg har købt skoene... og lidt brugt alle mine shoppe penge... der er ca 5 af kjolerne jeg gerne vil ha! og noget af badetøjet... arg...

Miss Jeanett said...

@ Malene
Jeg tjekker lige op på det, men jeg tror kun at det er webshoppens dato der er blevet rykket frem. Men det er jo kun 4-5 butikker i DK der får kollektionen.

@ Kat
De fine flats? De er også cute. Hvilke kjoler vil du gerne ha'?
Badetøjet er, bare for info, ikke en del af kollektionen.

Unknown said...

Hmmm, rammer kollektionen ikke alle butikker?
Altså ved godt de få kjoler der er limited edition ikke kommer mange steder. Men det de har online nu kommer flere steder ikke?

Tak fordi du tjekker op. Vil så gerne have fingrene i nogle kjoler.

Miss Jeanett said...

De limited kjoler kommer kun i KBH. Tjekker lige op på om det andet gør.

Anonymous said...

Jeg røg i! Den farvede kjole, som Elin kling ejer, er på vej til mig. Og så tror jeg også den sandfarvet MC-jakke også kunne ende hjemme hos mig. Det er jo alt for fristende!

Litzy said...

Jeg sidder og venter på en tunika... det er den eneste fra kollektionen jeg MÅ have, resten er bare hvad der lige tilfældigvis falder i kurven :P

Karina said...

Uha.. jeg sad lige og ventede på den der hvide kjole med blomsterne på brystet (dit nedereste billede, øverste venstre hjørne!) i blå. Juhu.. men gør ondt i hjertet at den så først kan leveres til april kan jeg se!!! :(

christina said...

Jeg blev lidt irriteret, for den kjole som du også har blogget om er jeg også helt forelsket i, men nogle af str er allerede udsolgt hvis man bare havde vidst det kom online idag!

Christina/wemaketherules.com

Miss Jeanett said...

@ Christina
Thihi den tror jeg også jeg ender med at snuppe. Just so you know, så er den lyse Mc-jakke ikke fra Garden kollektionen. Du kan også se forskelle på hvad den mørke og lyse er lavet af - selvom de ligner hinanden, så er den lyse kun lavet af hør og er ikke økologisk.

@ Litzy
Tror jeg ved hvad det er for en du venter på. Den overvejer jeg også lidt. Men vi må vente lidt ;)

@ Karina
Den er også fin! Den kjole jeg lure på kan også først leveres i april.

@ christina
Ja, det er lidt for dårligt at de ikke siger noget om det lidt før. Kan se den er udsolgt i str. 34 og 44. Nok fordi det er den mindste og den største str og dem har de ikke lige så mange af som fx. 36/38/40.